Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-09, 23:44   #11
elg
Superduperaktiv

elg sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Da jeg for første gang i mitt liv kanskje vil stemme Frp, tillater jeg meg å svare litt på beskyldningene i forhold til at jeg skal mangle sosial samvittighet. Hovedgrunnen til at jeg denne gangen vurdere å gå så langt til høyre er fordi det er mange både i Norge og i utlandet som nyter godt av den skatten jeg betaler og som ikke egentlig har behov for dette.

Det er norske nordmenn som er uføretrygdede fordi de er for late til å jobbe (dette gjelder langt fra alle men det er dessverre noen som misbruker dette), det er lykkejegere som kommer til landet fordi de har hørt at våre velferdsordninger er så gode, det er folk som får arbeidsledighetstrygd og jobber svart samtidig +++. Det eneste partiet som tør å si at vi må gjøre noe med snillismen som lar disse misbruke våre goder år etter år er Frp.

Jeg har nok sosial samvittighet til at vi skal hjelpe dem som virkelig trenger hjelp. Ved at vi i dag gir hjelp til en del mennesker som ikke trenger det ødelegger vi også for dem som reelt har behov. F.eks tror jeg det hadde vært mye mindre mistro til innvandrere dersom vi ikke hadde hatt alle de som kom hit for å snylte på våre goder. Vi hadde da hatt innvandrere som stod på for å få jobb og som hadde en ydmykhet i forhold til at de har fått trygghet ved å komme til et velfungerende land. Jeg synes lite om at vi skal tilpasse vår måte å leve på for at innvandrerne skal kunne fortsette å leve som de gjorde på landbygda i Pakistan for 30 år siden.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.