Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den offisielle FP-vinen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-09, 14:46   #141
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

jeg nevnte at jeg seff har lilla støvletter i mitt rikholdige skoskap, ja? Det blir allikevel gullbling i anledning bryllupet.

Dæven, dette er jo like stort som når MM og Haakon giftet seg!

Gammel 29-08-09, 15:19   #142
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt nytt undertøy og fingode strømpebukser i dag og det er selvsagt til ære for Mim.

Jeg har tatt på meg sjåførrolle i kveld og skal desverre ikke skåle med noe morsomt i glasset, men jeg kan skåle med brus/iskaffe/sjokomelk.

Gammel 29-08-09, 16:20   #143
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har plaget meg litt med de lilla på bena, men det er mulig sangen synges barbent i kveld kjenner jeg. De der trengte langsom tilvenning. Har satt frem høyhælte lakksandaler som reserve.

Siden det ser ut for meg som om brura nå er erklært ikke tilgjengelig for sjekkeopplegg, så setter jeg frem vinen snart nå. Passer fint med vin etter et måltid av chiliwraps med karri og mangosaus synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:25   #144
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet inn vinen, til tross for at den hadde skrukork.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:21   #145
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er klar til å smake på den kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:21   #146
Slettet bruker
Passiv

Standard

Smaking utført.
Dette er ikke en sexvin, jeg lurer på om den må kjøles ned litt.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:24   #147
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Smaking utført.
Dette er ikke en sexvin, jeg lurer på om den må kjøles ned litt.

Hva er en sexvin? De hadde ikke den råsa vinen på polet jeg var i dag, men jeg endte opp med mye annet godt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:37   #148
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er en vin som har sex på terningen i dagbladet. Den bør gi meg sex, men den her var litt lite krydret for å bli en sexer for meg.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:40   #149
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på polet og har nå råååsa vin. Er veldig spent på hvordan den smaker. Har sett på "27 dresses" på canal+ og er skikkelig i bryllupsmodus.

Jeg har handlet bh på LaLina i dag. Den ble ikke lilla, men rosa får holde for anledningen.

Gammel 29-08-09, 17:43   #150
Slettet bruker
Passiv

Standard

Rosa bh kvalifiserer synes jeg. Jeg har ikke fått alle de fra ebay enda, men jeg har en plunge som gir utrolig najs klivitsj. Det funker. Og lilla neglelakk.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:48   #151
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og lilla neglelakk.

Jeg har alltid lilla neglelakk på tærne om sommeren. Helt sant.

Gammel 29-08-09, 18:08   #152
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke verdt det, Smilefjes. Sko må være passelige.

Gammel 29-08-09, 18:10   #153
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ikke verdt det, Smilefjes. Sko må være passelige.

De her er sånne som ikke er det enda. Men kanskje de kan bli.

Det er vel ikke utenkelig at de ender på markedsplassen nei. :snufs:

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 18:21   #154
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

SF: hvis det ser ut som om du må kappe av deg lilletåa, er det ikke verd det. Om du tror de bare må strekke seg litt, så go for it!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 18:24   #155
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har handlet inn vinen, til tross for at den hadde skrukork.

Jeg ble også sterkt skeptisk da jeg så den hadde skrukork. Men den er i hus, og jeg lurer på om den skal en tur innom kjøleskapet mens jeg kjører og henter sushi (nei, jeg skal ikke drikke rødvin til sushi ...... vi har alltid en hvivinsdunk i kjøleskapet til slikt).

Gammel 29-08-09, 18:36   #156
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Rødvinen er i hus, dog er jeg enten svinifisert eller sterkt preget av gårsdagens middagsbesøk og dertil mengder vin.
Men jeg skal vie kvelden til Mim og foreldreportalen. Og jammen tror jeg ikke at jeg skal dykke ned i gamle albumer og mimre litt til fordums student-tider med Mim.
Jeg er så lykkelig på hennes vegne i dag!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 18:39   #157
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skåler med Amarone Classico og en kopp Arpeggio kaffe.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 18:45   #158
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt rødvin i glasset og har skålet for Mim, mannen var med på skålen!
Nå skal jeg legge en stk gutt før jeg drikker glass to tenker jeg.

Gammel 29-08-09, 18:48   #159
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det står på etiketten at den serveres ved 16 grader, så en tur i kjøleskap eller vinkjøler er nok på sin plass, ja.

Fryktelig spent her, med alt det forventningspresset!

Vi skal ha tapas i kveld. Men jeg er litt redd for at feiringen skal gå i vasken, for Hassel har flat og slått seg og fått verandaleppe med sår, og gråter og gråter..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 18:48   #160
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Å nå kom jeg på at jeg drakk mengder amarone og champagne i går. Jeg er nok ikke svinifisert, kun god gammeldags fyllesyk. Tror jeg da.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
råsa bryllupsfest

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.