Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønskeliste!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 06:22   #81
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg ønsker meg den kroppen

Jeg også dog med litt mindre pupper

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Og den koster bare 75 USD ser jeg nå. Hmmmm.

Kroppen??

Irriterer meg at de kun har klær på nett, jeg liker å prøve ting før jeg prøver det. Men hvis de neste 12 ukene blir vellykka så tror jeg at jeg skal gi bæng og forsøke.

Gammel 27-08-09, 08:39   #82
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Tynn bukse i gore tex som ikke knitrer
Trenchcoat
Genser i ullfleece med høy hals og glidelås i halsåpningen
Nye, lette joggesko
Enkle boots m/halvhøy hæl

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:25   #83
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Kroppen??

Irriterer meg at de kun har klær på nett, jeg liker å prøve ting før jeg prøver det. Men hvis de neste 12 ukene blir vellykka så tror jeg at jeg skal gi bæng og forsøke.

Har de ikke noe i de største butikkene? Eller det kanskje bare er nattøy eller lignende. Jeg tror at den kjolen skulle passe meg veldig godt og jeg tror at jeg slår til med en medium.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:27   #84
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

1500,-

1399,- på Nye Sko.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 00:24   #85
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de ikke noe i de største butikkene? Eller det kanskje bare er nattøy eller lignende. Jeg tror at den kjolen skulle passe meg veldig godt og jeg tror at jeg slår til med en medium.

Det tror jeg du har helt rett i at den nok gjør

Jeg har ikke funnet særlig klær i noen butikker. De har en diger en på det største kjøpesenteret her, men de har kun undertøy, nattklær og merket Pink

Jeg skal også bestille en del kjekke ting derfra. Om 12 uker

Gammel 28-08-09, 09:46   #86
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, jeg har en lang ønskeliste! Mye av det er sko, da..

Disse fra Camper, evt disse som ligner litt, fra Wonders!

(Jeg elsker sålen på de Camperskoene, har to par i småsko/sandaler, og de er kjempemyke å gå på!)

Eller hva med disse ankelstøvlettene:

(Neida, jeg skal ikke ha dem, jeg har jo kjøpt lyselilla støvletter på salg, nemlig).

Ellers ønsker jeg meg et jeansskjørt. Dette for eksempel?

Eller dette:

Også ønsker jeg meg en ny cardigan av noe slag. F.eks.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 14:05   #87
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De olaskjørtene til Kanina ønsker jeg meg også.

Gammel 28-08-09, 14:12   #88
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Oooh! Også disse!! Jeg er en sucker for sløyfer, kjenner jeg..

Ain't gonna happen!

Gammel 29-08-09, 00:45   #89
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Disse ønsker jeg meg:

Sånne ønsker jeg meg også . Noen som vet hvilke butikker som har disse i Oslo/Akershus (nord for Oslo) ??

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 00:48   #90
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ønsker meg veldig denne jeg

Den var fiiiin !! Hvilket merke er den ? Er den å få kjøpt i Norge ??

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 04:21   #91
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Den var fiiiin !! Hvilket merke er den ? Er den å få kjøpt i Norge ??

Den må nok strikkes, se egen tråd.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 10:56   #92
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den må nok strikkes, se egen tråd.

Strikkes ja ...

Gammel 29-08-09, 22:08   #93
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Å, den strikkakjolen fra Lene V var lekker. Jeg tror jammen jeg ønske rmeg noe sånt. Noen som har sett den noen plasser?

Gammel 29-08-09, 22:54   #94
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanina: Hvor fant du de jeansskjørtene? De var kjempefine.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 23:50   #95
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Tuppen: Esprit, på ellos.no.

Gammel 30-08-09, 21:05   #96
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Å, den strikkakjolen fra Lene V var lekker. Jeg tror jammen jeg ønske rmeg noe sånt. Noen som har sett den noen plasser?

Jeg var innom Lene V på Lade i Trondheim og de hadde den ikke. Men de tok inn klær hele tiden nå da, så den kunne dukke opp.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:21   #97
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg var innom Lene V på Lade i Trondheim og de hadde den ikke. Men de tok inn klær hele tiden nå da, så den kunne dukke opp.

Jeg har vært innom 2 Lene V butikker, og de har enda ikke fått inn noen strikkakjoler, så det er vel typisk at jeg går glipp av den når den kommer.

Gammel 30-08-09, 23:41   #98
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ønsker meg en vinterkåpe.. håper den nettbutikken fra boden har like fine vinterkåper som de høstkåpene som har blitt vist her.
Og en lilla bluse som passer til mine stilige lilla pensko. Skal ha den inni drakten min i barnedåpen jeg snart skal i.

Gammel 31-08-09, 20:57   #99
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Disse ønsker jeg meg:

Jeg også.

Gammel 01-09-09, 14:40   #100
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

-Hunter støvler
-UGGs

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.