|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenAngst nå. Støvelettene er stuck på omlastningsterminal 0024 Oslo. Hva er dette for noe tull? :hysterisk: Vet de ikke at jeg har et brøllåpp å ta vare på her? |
|
|
|
#82 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Den offisielle FP-vinenMen, det er vel ikke før i morgen vi skal skåle? Du rekker å få støvlettene til da, altså. Makan, skulle tro Bergen av Utlandet (men det er det kanskje...?).
|
|
|
#83 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenJa, de frakter kanskje pakker på lørdager også? Da skulle det gå an. |
|
|
|
#88 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenDe er allerede lilla hos meg. (Nei, jeg juger ikke) |
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenMim liker rosa og lilla og sånt? |
|
|
|
#92 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenJepp. Den og støvlene var egentlig det som dannet inntrykket tror jeg. |
|
|
|
#93 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den offisielle FP-vinen
Og Torsk og meg.
|
|
|
#94 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg har vært på polet og kjøpt to flasker Portal-vin. :lettpåvirkelig:
|
|
|
|
#96 |
|
By the Sea
|
Sv: Den offisielle FP-vinenFantastisk sang! Nakkehårne mine reiste seg i takt med økende antall verselinjer som nesten følger takten.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 28-08-09 kl 19:16. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Helt konge
|
Sv: Den offisielle FP-vinenJuste trodde det hadde klikka for meg da jeg kom hjem med den råsa vinen og sa at den skulle vi skåle for Mim sitt bryllup med i morgen. Enda godt han er på dette forumet hvis ikke hadde han sikkert fått meg tvangsinnlagt. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenOg i morgen er det forbudt med spanx, hvis noen har rukket å handle det enda. |
|
|
|
#100 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Den offisielle FP-vinenHm, jeg føler meg litt uttafor som ikke har FP-vin, men jeg har lillaishe sandaler, og de kan jeg ta på.
|
|
![]() |
| Emneord |
| råsa bryllupsfest |
|
|