Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Favorittkjeks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 23:23   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittkjeks!?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Maryland cookies. :enkel:

Ellers benytter jeg anledningen til å fortelle at jeg har så SYKT lyst på reeses buttercups, men finner ikke dem her i Trøndelag. Kjørte inn til Trondheim i ens ærend for noen uker siden, men fant ikke.
Det er jo litt som en kjeks, bare at den ikke har kjeks i seg.

Høres godt ut. Jeg har bare sett Reeses peanut buttercups på Ultra. DE er gode, men litt kvalmende.

Gammel 26-08-09, 23:34   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Høres godt ut. Jeg har bare sett Reeses peanut buttercups på Ultra. DE er gode, men litt kvalmende.

Det er sikkert de jeg mener, tror jeg. Finnes det flere typer? :ivrig:

Gammel 26-08-09, 23:48   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det er sikkert de jeg mener, tror jeg. Finnes det flere typer? :ivrig:

Jeg vet ikke, det var det jeg trodde da du skrev buttercups, trodde ikke du mente peanutbutter-versjonen så da ble jeg litt og trodde det fantes flere, hehe. De har massevis av peanutbutter-cupsene på Ultra her, både store og mini. Og Reeses caramel cluster-bars. Og m&ms fylt med peanøttsmør. :SIKLE:

Gammel 26-08-09, 23:52   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet ikke, det var det jeg trodde da du skrev buttercups, trodde ikke du mente peanutbutter-versjonen så da ble jeg litt og trodde det fantes flere, hehe. De har massevis av peanutbutter-cupsene på Ultra her, både store og mini. Og Reeses caramel cluster-bars. Og m&ms fylt med peanøttsmør. :SIKLE:

Jeg skjønner jeg må sjekke om de har det på Ultra i Trondheim.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.