Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferie i oktober-november

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 10:04   #1
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Ferie i oktober-november

Har lyst på en uke etter eller annet sted i løpet av høsten. Men det må være ett sted med garantert sol og sommer. Egypt er utelukket, har vært der og likte det ganske godt, men ble litt stresset over at man hele tiden måtte passe på å ikke bli magesyk. (vann i dusj, spring, isbiter, etc...). Det blir litt stressende med en på 3 år syns jeg.

Men hvor anbefaler dere å dra? Kan Dubai være ett alternativ? Passer det for barn for eksempel? Litt langt med fly da...

Noen tips?

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 11:10   #2
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.224
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferie i oktober-november

Vi reiser til den Dominikanske republikk i de tider, og der er det i hvert fall fint vær! Jeg har vært i de trakter tre ganger før på samme tid, og har hatt deilig varme og sol hver gang. Til feks Mexico er det ikke så vanskelig å finne billetter til en grei pris. Ulempen er at det er ganske langt å reise for bare en uke. Vi skal være borte i 4-5 uker, så da går det an.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 00:33   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferie i oktober-november

Henger meg på her, tenker også på en uke i oktober, men synes egentlig Gran Canaria er litt kjedelig og kunne også tenkt meg litt kortere flytur for bare en uke (ikke at det er såå langt altså, men).
Hvor er det mest værsikkert, varmt nok og kort nok å reise for kun en uke? Egypt, Tunisia, Gran Canaria ? Er det varmt nok i Tyrkia, Kypros? Dubai?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:06   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.473
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ferie i oktober-november

Oktober kan vaere greit i Syd-Europa, men ikke garantert. November og Europa ville jeg ikke risikert. Vi drar til Seychellene. :rosasky:


Sist redigert av liefje : 22-08-09 kl 18:04.
liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:30   #5
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Ferie i oktober-november

Ving slutter å reise til Kypros en gang i oktober, ville satset på Asia/Afrika/Sør-Amerika

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 10:05   #6
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferie i oktober-november

Hva med Dubai ? (mener jeg så at Wikstrøm arrangerer turer dit da)

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 10:08   #7
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Ferie i oktober-november

Jeg henger meg på og abonerer på tråden. Vi skal på tur alene uten unger nå i midten av oktober, men har ikke funnet ut hvor vi vil dra....

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no