Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte baker dere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 11:52   #61
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte baker dere?

Jeg baker veldig sjelden. Jeg prøvde å bake brød en stund, men ungene likte ingen av brødtypene, så da ble det var jeg som spiste. Og siden jeg ikke skal spise brød, så ble det hele bare teit.

Nå baker jeg kun til spesielle anledninger. Jeg elsker gjærbakst, så jeg vet at hvis jeg baker, så spiser jeg til krampa tar meg, så da er det like greit at jeg er lat og ikke orket å ta fatt på det.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:54   #62
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Hvis jeg hadde satt meg som mål å bake alle brødene vi spiser hadde det ikke blitt spist mye brød! (jeg får ikke til brød!)

Du får komme hit en kveld så skal jeg vise deg!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:55   #63
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen baker brød en gang i uka eller annenhver uke - så ofte som det trengs for at vi nesten alltid har hjemmebakt brød.

For min del varierer det veldig. I perioder baker jeg kanskje én gang i uka - boller, gulrotkake, sjokolademuffins etc., eller vi lager vafler. Innerst inne ville jeg nok ha bakt et par ganger i uka, så glad som jeg er i søtt , men jeg prøver å begrense meg litt. Jevnt over er nok snittet et par ganger i måneden. (At jeg baker, altså - jeg spiser langt oftere.)

Gammel 24-08-09, 12:30   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så godt som aldri. Og jeg er en sånn som flirer av setninger som "slenger sammen en focaccia". For meg er det et prosjekt. Stort sådan. Do not go there.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 12:31   #65
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og jeg er en sånn som flirer av setninger som "slenger sammen en focaccia". For meg er det et prosjekt. Stort sådan. Do not go there.

Gammel 24-08-09, 12:34   #66
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg også.

I don't do baking. Virkelig IKKE. Stakkars barna mine tror at kaker kommer fra Toro-poser og kun i bursdager.

Gammel 24-08-09, 12:35   #67
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Men jeg er flink på oreo-kake.

Gammel 24-08-09, 13:09   #68
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Så godt som aldri. Og jeg er en sånn som flirer av setninger som "slenger sammen en focaccia". For meg er det et prosjekt. Stort sådan. Do not go there.

For ikke å snakke om kaker.

"Jeg skal bare slenge sammen en kringle med vaniljekrem. Det er sååå lettvint, du bare gjør sånn og sånn." :yeah right:

Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 13:31   #69
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Vi baker brød i brødbakemaskin ca 5 ganger i uken, men den teller ikke.
Annen baking blir det litt av i ny og ne, jeg liker å bake, men prioriterer det ikke.

Gammel 24-08-09, 13:43   #70
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Du får komme hit en kveld så skal jeg vise deg!

Takk, det gjør jeg gjerne altså! Jeg tar med brunosten og så kan vi spise kvelds?

Gammel 24-08-09, 15:18   #71
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Takk, det gjør jeg gjerne altså! Jeg tar med brunosten og så kan vi spise kvelds?

Jess!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 20:19   #72
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg baker pizzasnurrer akkurat nå!

Gammel 24-08-09, 20:53   #73
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg baker pizzasnurrer akkurat nå!

Det vuderte faktisk jeg også nå

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 21:01   #74
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Baker brød ca 2 ganger i uka. Kaker o.l sjelden.

Gammel 24-08-09, 21:22   #75
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Flere ganger i uken, nå når jeg er mye hjemme. Brød, kaker, muffins, paier, you name it. *matvrak*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.