Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg din JEANSRUMPE!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 21:43   #21
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din JEANSRUMPE!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Takk.. men så snerten som Bella sin blir den nok ikke

Men liker heller litt sprettrompe enn flat da..

Sant nok. Min er desverre blitt litt dvask med årene. Må prøve å få stramma den litt opp... (har alltid hørt jeg har fin (og stor) rompe da... men det var den gang jeg var ung.. hehe.)

Gammel 05-01-07, 21:49   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Sant nok. Min er desverre blitt litt dvask med årene. Må prøve å få stramma den litt opp... (har alltid hørt jeg har fin (og stor) rompe da... men det var den gang jeg var ung.. hehe.)

Det positive er jo at det er mulig å trene den opp
I og med at det er masse muskle der

Så, work it out baby!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 11:37   #23
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får bare hive meg på når dere er så tøffe som tør.
Jeg bruker str 31

Nr1 H&M
Nr2 Diesel
Nr3 H&M

Vedlagte bilder
Filtype: jpg H&M2.jpg (25,3 KB, 77 visninger)
Filtype: jpg diesel.jpg (28,9 KB, 68 visninger)
Filtype: jpg h&m.jpg (29,9 KB, 65 visninger)
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 12:23   #24
Andromeda
Nybegynner

Andromeda sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Andromeda er litt kul
Standard

Jeg bruker nesten aldri andre bukser enn jeans, fordi jeg har store problemer med å finne bukser som passer pga lange ben, smal midje, men en forholdsvis rund rumpe. Før hadde jeg nesten ikke rumpe, den kom etter barn nr. 3. Men bortsett fra at det nå er enda vanskeligere enn før å finne bukser som passer er jeg glad for det! Jeg liker det, menn liker det...

Men altså, derfor er jeg så glad i jeans, da er det lettere å finne noe som sitter bra.

Jeg har et bilde, men det er for stort til å lastes opp og jeg klarer ikke å fominske det.

Andromeda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 14:22   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Får bare hive meg på når dere er så tøffe som tør.
Jeg bruker str 31

Nr1 H&M
Nr2 Diesel
Nr3 H&M

Nice one!!

Gammel 07-01-07, 23:28   #26
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg oppdaga forresten at diesel buksa mi var str 30. Det var jeg ikke klar over. Derfor den sitter bedre over lårene enn de andre.

Kom igjen da alle jenter. Vi vil se flere.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:28   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Dere som har lagt inn rompa i Haugtussa sin tråd, må jo legge her og?

Gammel 09-01-07, 20:39   #28
Sommerjente
Fullverdig medlem

Sommerjente sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sommerjente har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det var en stilig bukse, Bella76. Hvilken modell er det?

Hmm, mulig den bare så stilig ut fordi den satt på en snerten rumpe, men det kan jo hende at den kan passe min bakdel også...

Sommerjente er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:46   #29
mimmo
Passiv

Standard

Siden jeg er helt nybegynner her på FP skal jeg spare dere for rumpa mi altså.

Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:26   #30
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Tror dere skal spares for rumpa mi også..
Selv om naboen min er sjalu på den, hun sitter og ser på den sier hun, når jeg står hjemme her på trappa.
Den er ikke liten, men ikke flat heller heldigvis.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:25   #31
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sommerjente, her.

Det var en stilig bukse, Bella76. Hvilken modell er det?

Hmm, mulig den bare så stilig ut fordi den satt på en snerten rumpe, men det kan jo hende at den kan passe min bakdel også...

Rumpa mi er ikke så snerten altså Buksa hjelper nok til!

Jeg er alt for tynn nå, og buksa løfter/forstørrer rumpa mi, noe jeg er veldig fornøyd med.

Skal vi se...buksa heter: Mila (tror jeg) og er fra Vero Moda.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:27   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Fine rumper på alle sammen!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 01:28   #33
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra den gang jeg hadde litt rumpe, 3 mnd etter fødsel:

Sist redigert av Ginger2 : 10-01-07 kl 01:30. Årsak: Dæven, bildet blir så stort og får det ikke mindre...
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:38   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nice!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.