Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Det lukter rart i bilen! Hjelp!

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-09, 22:15   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!

Det er et filter i A/C'en som må skiftes iblant. Kanskje det er det som må gjøres? (sjekk serviceheftet når det ble gjort sist) NÅr det er lenge siden vi har skiftet, så lukter det litt som sur melk i vår bil.

Gammel 20-08-09, 22:17   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det lukter definitiv ikke som sur melk, altså.

torsk: ingen indiansk gravplass, men tyskerne hadde noe lager-greier her under krigen, så gudene må vite hva slags skumle ting som har skjedd her, altså. Med dertil følgende spøkelser.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:19   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

mer seriøs torsk: ja, tanken slo meg da jeg var ute og kjørte i stad, men så måtte jeg jo forte meg hjem og male.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:06   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er et filter i A/C'en som må skiftes iblant. Kanskje det er det som må gjøres? (sjekk serviceheftet når det ble gjort sist) NÅr det er lenge siden vi har skiftet, så lukter det litt som sur melk i vår bil.

Tenkte akkurat å nevne det. Mest ekkelt akkurat når man starter opp. Pollenfilter er det vel.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.