|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Vis meg et fint spisebord
|
|
|
#43 |
|
Fabelaktig
|
De stolene over her er kjempegode. Jeg er høygravid, så jeg vet hva jeg snakker om.
|
|
|
#44 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Vis meg et fint spisebordVi har ikke funnet ulemper ved det så langt i alle fall. Annet enn at det går av moten, men det tar vel noen år?
|
|
|
#45 |
|
www.bomulls.no
|
Da må jeg spørre; låser dere platene slik de skal? Det er to hekter under som låser bordet i posisjon slik at platene IKKE skal skli fra hverandre. Har aldri opplevd dette på vårt bord.
|
|
|
#46 |
|
Sviiisj!!
|
Det er ingen slike hekter på vårt bord, tror jeg...?
|
|
|
#47 |
|
Tidsklemma
|
Det øverste bordet, Niobe, er det innleggsplate i det? Driver å ser etter et lignende bord, og det jeg har funnet med plate koster nærmere 10' |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vis meg et fint spisebordDet vet jeg ikke. Det er helst stolene jeg har sett på. Men bordet koster noe sånn som 10000,- deromkring, ja.
|
|
|
|
#49 |
|
www.bomulls.no
|
Da misforstod jeg nok; trodde dere hadde Bjursta fra IKEA ser du!
|
|
|
#50 |
|
Sviiisj!!
|
Jepp, og det har jeg også! Fra 2005. Får sjekke nærmere under bordet, da. Hadde jeg hatt slike hekter hadde jeg såklart brukt dem. Det er ikke så ofte jeg tar fram ileggsplatene at det skulle være noe problem.
|
|
|
#51 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg et fint spisebordEg har veldig sansen for dette bordet frå Skeidar, men ettersom me skal ha både stolar og to sjenkar i tillegg, blir det altfor dyrt. Det er i kvitolja eik.
|
|
|
#52 |
|
Multitaskingmaniac
|
Tror ikke de eldre bordene har de hektene. En venninne av meg har ikke på sitt Bjurstad, men vi har på vårt som vi kjøpte i 2007.
|
|
|
#53 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vis meg et fint spisebordVisste ikke bordet har eksistert i så mange år, my fault ...
|
|
|
#54 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Vis meg et fint spisebordDette har vi kjøpt - Toulouse spisebord fra Living. 2 ileggsplater som man setter på hver ende, slik at bordet blir totalt 3 m, og har plass til 12 personer.
|
|
|
|
#55 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rart. Mitt fra 2004 har nemlig hekter! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg et fint spisebordBond fra Fagmøbler: |
|
|
|
|
|
#58 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville hatt minimum 100 cm bredde, slik at jeg får plass til mat og serveringsfat på midten av bordet. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
saftig
|
Sv: Vis meg et fint spisebordJeg liker dette fra Bolia. Ingen ben å snuble i. Sammen med disse stolene. Stolene som agurke viser frem er veldig pene, men veldig vonde å sitte i. Den bretten treffer liksom akkurat litt for langt ned. Syns helten og jeg.
|
![]() |
|
|