|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen sett Twilight?
Bram Stoker's Dracula med Gary Oldman
![]() |
#46 |
Absolut ateist
|
Bøkene er jo herlige. Jeg har vurdert å spamme Myers til å skrive om Bellas og datterens liv videre.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, nå røpet du litt mer enn jeg vet etter 50 sider inn i bok 2. Men flere bøker må jo være bra. Sist redigert av Anne C : 16-08-09 kl 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Har noen sett Twilight?Høh, jeg tenkte ikke engang over at spoileren kunne avsløre noe jeg ikke visste. Men jeg er halvveis i bok 3 og hadde vel kommet til det før eller siden
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Har noen sett Twilight?Jeg så den i går, og fjortis som jeg er (førtisfjortis), syntes jeg den var riktig så underholdende. Bøkene står herved på må-ha-lista mi. |
![]() |
![]() |
#51 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Har noen sett Twilight?Har leste datterens bøker på engelsk, alle fire. Utrolig fasinerende å bli så oppslukt av en slik historie når man nærmer seg 40, men det ble jeg. Bøkene leste jeg ferdig på ca 2 mnd hvis ikke mindre.
![]() |
#52 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen sett Twilight?Jeg er så ute at jeg ikke hadde hørt om hverken bøkene eller filmen før for ett par uker siden... jadda...
![]() |
#53 |
Absolut ateist
|
2 måneder? Jeg leste de på en uke.
![]() |
#54 |
Du leste de på ferie gjorde du ikke? Jeg har brukt en uke på 1.5 bok, så jeg trenger vel litt mer tid. Får bare lest på senga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har noen sett Twilight?Leste to av de på ferie, for tok bare to av de med meg. De leste jeg på to dager. Så brukte jeg 3-4 dager på de to andre når jeg kom hjem.
![]() |
#56 |
Passiv
|
hhrm.. Noen har sagt til meg at piratbukta har en versjon med norske undertekster til nedlasting. Det ryktes også at hele filmen kan lastes ned på veeeldig kort tid. At max nedlastingshastighet kom opp på nesten 1 mB/sekund i flekkene. |
![]() |
![]() |
#57 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmmm... det må være rykter.. for det har en her i huset også hørt, faktisk.
![]() |
#58 |
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Har noen sett Twilight?Filmen er.. helt ok, grei underholdning, men kan ikke måle seg med bøkene. Selv om bøkene er liiiiitt fjortisaktige, litt "enkelt" språk og så videre, så elsker jeg de! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Hadde jeg hatt ferie og vært uten unger så hadde jeg nok lest de på en uke ja. Nå leste jeg kun ettermiddager og helger. (vurderte et lite sekund å ta bøkene med på jobb og smuglese
![]() |
#60 |
![]() Sv: Har noen sett Twilight?Nå har jeg nettopp sett filmen. Og jeg er fremdeles veldig fasinert. Edward er hottere i boka en filmen, men ellers synes jeg filmen var helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|