Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Må man ha pass for å reise til Kiel?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 21:34   #21
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må man ha pass for å reise til Kiel

Da vi tok Kiel-båten tidligere i år stod de med pistoler og greier da vi gikk i land, så jeg hadde garantert skjelvet i buksene hvis jeg ikke hadde hatt passet i orden.

Gammel 17-08-09, 20:57   #22
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Drar frem denne igjen jeg.
Skal til Kiel i løpet av høsten og Propellen har ingen annen legitimasjon enn et pass som gikk ut før ferien. Må en tass på 4,5 år ha nytt for å dra dit eller holder det med et utgått ett?

Gammel 17-08-09, 22:27   #23
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Drar frem denne igjen jeg.
Skal til Kiel i løpet av høsten og Propellen har ingen annen legitimasjon enn et pass som gikk ut før ferien. Må en tass på 4,5 år ha nytt for å dra dit eller holder det med et utgått ett?

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å reise med et utgått pass, selv om det sikkert går fint i de fleste tilfeller. Pass er ikke så veldig dyrt lenger nå som det var før, og da er du helt sikker på å unngå problemer. Det er veldig kjipt hvis turen blir ødelagt på grunn av det. Så jeg hadde skaffet et nytt. Det er jo gyldig i to år også.

Gammel 17-08-09, 22:32   #24
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ville nok ikke dratt uten nei, pass er som sagt eneste gyldige leg der nede å det koster ikke masse for pass til barn under 16 år, kjapt går det å få det også

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:59   #25
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Var i Kiel i mai i år. Viste ikke pass, men vi måtte ha det med uansett.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 11:39   #26
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Da blir det nytt pass på Propellen.
Takk for svar.

Gammel 18-08-09, 11:57   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Sv: Må man ha pass for å reise til Kiel?

Jeg ringt epasskontoret nå og fikk beskjed om at Propellen måtte ha gyldig pass til Kiel. Så da suser vi til passkontoret i nærmeste fremtid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.