|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Syns du bøker i stua er pent? | |||
| Fint, liker å lese |
|
202 | 80,80% |
| Fint, liker ikke å lese |
|
1 | 0,40% |
| Stygt, liker å lese |
|
38 | 15,20% |
| Stygt, liker ikke å lese |
|
2 | 0,80% |
| Annet |
|
7 | 2,80% |
| Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#84 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?
Bare hvis den har andre bøker å gjemme seg mellom. Hvis det er den eneste boka i stua styrker den bare inntrykket av tommhet...
|
|
|
|
#85 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#86 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er vakkert
|
|
|
#87 |
|
Off the map.
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Vi har bøkene på soverommet av alle steder.
|
|
|
#88 |
|
Off the map.
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Forøvrig synes jeg som oftest det er fint med bokhyller på stua, skjønt det kan bli litt for kaotisk om man er så rotete som vi er.
|
|
|
#89 |
|
Textrovert
|
Må bøkene sorteres? I bokhylla mi er det fullt kaos. Ingen sortering av noe slag. Og jeg vil ha det sånn.
|
|
|
#90 |
|
Off the map.
|
Nei det MÅ jo ikke sorteres, men om man først tar seg bryet med det er det litt snålt å sortere etter farge. Synes nå jeg.
|
|
|
#91 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, det er derfor vi heller har dem liggende rundtomkring... På badet, under sofaen, i krydderhyllen, på dashbordet, osv, osv.
|
|
|
|
#92 |
|
Off the map.
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg unngår så langt som mulig å kjøpe paperback. Og hvis jeg kjøper det så gir jeg de bort etterpå, gidder ikke å ha de i hylla. Ikke fordi de ER stygge, men fordi de fort BLIR stygge.
|
|
|
#93 |
|
Audacious
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Elsker fulle bokhyller i stua. Og bokhyllene mine er jo en del av min identitet, noe av det først jeg titter på når jeg kommer på besøk til noen er jo bokhyllene!
|
|
|
#94 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det fint å ha bøker liggende omkring, det skaper atmosfære
|
|
|
#95 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg har ikke bøker i stuen, av flere årsaker. For det første er veggene stappfulle av kunst/bilder. For det andre er bøker noe jeg leser, ikke tar vare på - jeg leser sjelden bøker flere ganger (det er jo så absurd mye jeg skal lese gjennom livet). For det tredje er jeg temmelig uryddig av meg, så en bokhylle blir aldri systematisk og ryddig og pen.
|
|
|
#97 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg synes paperbacks er veldig greit, jeg. Og det er flott med bøker som ser lest ut.
|
|
|
#98 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Det kommer helt ann på stilen og plassen. Hos oss er det helt uaktuelt med bøker i stua, derimot har vi en hel vegg i kjellerstua.
|
|
|
#99 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg liker bøker i stua, men det viktigste er at man tross alt har bøker - enten de er i gangen eller på soverommet eller andre steder. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Passiv
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Fint, elsker bøker og å lese dem. |
|
![]() |
|
|