|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?I stuedelen av stua har vi Billy i hjørnet og der finnes mest bøker, men i hylla med dører er det sølvting til ungene ( dåpsgaver), vaser og noe pynteting. og nederste hylle er barskapet. Sist redigert av Obelix : 16-08-09 kl 23:52. Årsak: Ordsalat |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?Akkurat nå er det bøker og atter bøker. Hele soverommet fullt.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?I den med glassdører har vi bøker i de tre nederste hyllene og vaser og glassboller i de tre øveste. De to øveste hyllene er forøvrig glass-hyller, og vi har lys i "taket" på øveste hylle sånn at glassgreiene er opplyst. Det er ganske fint syns vi.
|
|
|
#31 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?Altfor mange bøker. Jeg trenger flere hyller |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?Har bare Billy-er i gangen og på rommet mitt og barnerommet. Såh, de er fylt med klær, sko og leker. I stua er det Expedit-er og Lack-hyller, og de er hovedsakelig stappa med bøker, CD-er og denslags. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?
Det hørtes fint ut! Jeg har lys i en Ikea sjenk, og dem bruker jeg aldri. Er det slik at disse lysene kan brukes i de fleste Ikeamøbler som har mulighet for interne lys? Kan jeg evenuelt bare flytte dem over?
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?Jeg har en Billy-hylle ute på gangen som jeg har sko og kurver til luer, hansker, skate-beskyttelser osv oppi. Vi får visst bare ha 1 enhet ute på gangen til sko osv, så derfor bruker jeg Billy-hyllen, står ingenting om hvor høy denne enheten kan være.
|
|
|
#35 |
|
Weeeee
|
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?Jeg har ingen Billy-hylle, men når jeg en gang får større plass å boltre meg på skal jeg ha en liten gjeng av dem, med glassdør, og fylle dem til randen med bøkene våre!! *gleder seg*
|
|
|
#38 |
|
Viser tenner
|
Ikke sant? Nips og gardiner klarer jeg meg lenge uten, men bøker, cd-er og vinyl
|
|
|
#39 |
|
© All rights reserved
|
Eller nei, jeg har IVAR på boden. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva har du i din Billy-hylle?Bøker og en liten fugl fra Praha.
|