Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvor best fotobok?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 19:05   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor best fotobok?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Elkjøp sin har jeg vært kjempefornøyd med!

Drar opp igjen denne tråden. Satte i gang med Elkøps fotobok i dag, men det er et par ting jeg sliter litt med:

-Får ikke til å skrive tekst på mer enn ett bilde på hver side. I tillegg ser det ut til at teksten må skrives bildet, finner ikke en plass der jeg kan skrive ved siden av bildene? Noen som vet noe om dette?

-Synes det er vanskelig å zoome ut og inn bilder slik at de passer i rammene- gode råd for hvordan gjøre dette på en enkel måte?

-Har prøve "fotoassistent" men det virker enklere å gjøre jobben selv- hva tenker dere om det?

Blir kjempetakknemlig for svar.

-

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.