Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Flere spørsmål om Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-09, 23:03   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere spørsmål om Oslo

Idiotisk vil jeg ikke påstå at det er, men nedre Karl Johan og en del sidegater kan bli litt støyende utpå en lørdagskveld, antagelig i slik grad at det oppleves ubehagelig av en åtteåring (men da tror jeg uansett vi er forbi åtteåringens leggetid). Ellers er det stort sett ikke å anbefale med rusletur langs nedre del av Akerselva på de tider, men hva skal man nå der.

Slottet og Operaen er spaserbare (dessuten Aker brygge og Rådhusplassen - er Melafestival (melafestivalen.no) der til helgen, det kan sikkert være artig). Til Frognerparken og botanisk hage hadde jeg nok valgt kollektivtransport om dere allerede har tråkket en del den dagen - trikk nr 12 går rett ved Jernbanetorget til Frognerparken, trikk nr 17 andre veien til Lakkegata skole tar dere like ved Botanisk).

Min åtteårige niese fra bondelandet liker å henge på Grünerløkka og er glad i lekeplassen i Sofienbergparken og Teknisk museum i tillegg til de stedene du har nevnt. Ellers er hun fan av å stikke innom enten Riktige leker eller Sprell fordi "de har masse sånt som de ikke har i lekebutikken hjemme" og å spise på Hard Rock Cafe og på Barcelona tapas bar i Markveien + sushi hvor som helst.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.