|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
heimføing
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på tur
Slike kjøpte jeg en gang, med den følge at maskinen bare fikk større fart og duvet enda mere. Men da tror jeg vi hadde vinylbelegg på golvet, altså litt mykt underlag fra før av, med gummiknottene ble det bare verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på tur
Vi ble heller ikke anbefalt slike av de som leverte vaskemaskina vår, enda vi allerede hadde kjøpt dem.
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turJeg har ikke noe under vaskemaskinen men har slike gummigreier mellom vaskemaskinen og tørketrommelen som står oppå vaskemaskinen.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turJeg gjorde det samme med min nye maskin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turDet gikk fint her også, bortsett fra vann på gulvet. (Den hoppet jo selvsagt så langt at den dro slangen ut av avløpet.)
![]() |
![]() |
#26 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turAlle vaskemaskiner har transportsikringer... De må selvfølgelig fjernes da deres oppgave er å holde trommelen i ro så den ikke smeller innat noe å ødellegger innmaten under transport. Da drevet prøver å dra trommelen rundt med en kraft på 1400-1600 o/min så vil den ta seg en svingtur. Har nok sliti litt på lageret nå så kan være en idé å levere den tilbake dersom du har kjøpt den hos elkjøp, de har 30dagers fri tilbake garanti, så kan du jo bare kjøpe den samme på ny i pakning ^^ MEN det gidder du sikkert ikke, har nok ikke store betydningen ;P |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|