Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når vaskemaskinen hopper på tur

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-09, 19:32   #21
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vaskemaskinen hopper på tur

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Slike kjøpte jeg en gang, med den følge at maskinen bare fikk større fart og duvet enda mere. Men da tror jeg vi hadde vinylbelegg på golvet, altså litt mykt underlag fra før av, med gummiknottene ble det bare verre.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 20:26   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Slike kjøpte jeg en gang, med den følge at maskinen bare fikk større fart og duvet enda mere. Men da tror jeg vi hadde vinylbelegg på golvet, altså litt mykt underlag fra før av, med gummiknottene ble det bare verre.

Vi ble heller ikke anbefalt slike av de som leverte vaskemaskina vår, enda vi allerede hadde kjøpt dem. Og vi har flisegulv.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 20:28   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe under vaskemaskinen men har slike gummigreier mellom vaskemaskinen og tørketrommelen som står oppå vaskemaskinen.

Gammel 05-08-09, 20:49   #24
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg gjorde det samme med min nye maskin!
Var like før den kom ut døra fra vaskerommet.
Heldigvis ble verken maskina eller noe rundt den ødelagt.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 07:07   #25
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det gikk fint her også, bortsett fra vann på gulvet. (Den hoppet jo selvsagt så langt at den dro slangen ut av avløpet.)

Nå er den nesten så rolig at det er irriterende. Jeg må jo følge med på tiden for å vite når den er ferdig. Den gamle hørte jeg.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 23:55   #26
Sviski
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2009
Sviski har et hav av muligheter foran seg
Standard

Alle vaskemaskiner har transportsikringer... De må selvfølgelig fjernes da deres oppgave er å holde trommelen i ro så den ikke smeller innat noe å ødellegger innmaten under transport. Da drevet prøver å dra trommelen rundt med en kraft på 1400-1600 o/min så vil den ta seg en svingtur. Har nok sliti litt på lageret nå så kan være en idé å levere den tilbake dersom du har kjøpt den hos elkjøp, de har 30dagers fri tilbake garanti, så kan du jo bare kjøpe den samme på ny i pakning ^^ MEN det gidder du sikkert ikke, har nok ikke store betydningen ;P

Festeføtter skal hjelpe på vibrasjoner, spesielt om du har tregulv. Som regel så er dette helt unødvendig under vaskemaskinen, vil heller anbefale å ha dem mellom vask og tørk slik at tørketrommelen ikke blir slengt av. Selv om vaskemaskinen din kan virke rolig nå så kan lageret gå, da vil du oppleve det samme som over, at den hopper avgårde, da er det kjedelig om den slenger av seg tørketrommelen samtidig. Ellers vil det kun være nødvendig med festeføtter på de aller billigste modellene.

pass på å kjøp festeføtter av hel gummi, slike som elkjøp selger ofte føtter med plastikk inni, de er ubrukelige og det vil være bedre å ikke bruke de. Du ser forskjellen ved å kikke under foten, er den hard korsforma så er det plastikk, er det helgummi så er det gummi og den suger seg godt fast ;P

Sviski er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.