Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lærer du av andre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-09, 23:04   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærer du av andre?

Rosenborg, da, fisken?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:07   #22
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Rosenborg, da, fisken?

Gjerne, særlig på dager som i dag.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:07   #23
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja nå gjør jeg det. Skulle dog ønske at jeg følte det samme om kunnskap på vgs. f.eks. som jeg gjør nå. Da var mye knyttet til å lære for å huske til en prøve. Nå er ting interessant, og det blir en helt annen opplevelse. Det føles som om mye man gjennomgår på skolen kommer litt før man helt er moden for det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:07   #24
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg prøver å vri samtalen over på fotball.

Det kunne jeg jo ha prøvd, men noe forteller meg at det hadde vært lite ny kunnskap å hente om temaet.

Ellers, så fikk jeg i helgen kunnskap om hvilke kniver som er best til sløying av torsk og hvilken krok som er best til å samle torsketunger med.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:09   #25
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjerne, særlig på dager som i dag.

(Snakker ikke om gårsdagen...)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:09   #26
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å vri samtalen over på fotball.

Jeg prøver faktisk av og til å plukke opp noe "dypt" faglig om fotball, noe skikkelig teknisk noe, og så droppe det helt uventet i en eller annen setning overfor for eksempel mannen min eller andre som lett lar seg imponere over slikt, siden jeg overhodet ikke interesserer meg for det vanligvis.

Gammel 09-08-09, 23:11   #27
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg prøver faktisk av og til å plukke opp noe "dypt" faglig om fotball, noe skikkelig teknisk noe, og så droppe det helt uventet i en eller annen setning overfor for eksempel mannen min eller andre som lett lar seg imponere over slikt, siden jeg overhodet ikke interesserer meg for det vanligvis.

Den pleier jeg å ta om maskinvare eller eksterne enheter i forhold til datamaskiner.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:17   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker av og til FP for å droppe noen greier for Rhett om musikk. :tilstår:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:17   #29
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Man kan vel kanskje si at jeg snarere fascineres av formidlingsevnen til enkelte enn selve temaet som formidles

Sånn er jeg også.

..og ellers så ELSKER jeg Rosenkål Ballklubb i dag ja!

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:23   #30
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er som deg og suger til meg. Jeg blir utrolig glad hver gang jeg møter nye mennesker og det viser seg at de har masse å by på utover tørr, ufarlig småprating.

Mennesker som tror de vet veldig mye og breier seg med lange, uinteressante foredrag, derimot... Give me intetsigende småprat any day!

Signerer denne jeg.

Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 01:55   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg lærer masse av andre.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:36   #32
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg suger til meg. Jeg datet f.eks. en maler, og lærte masse om hans jobb. Det går delvis på et ønske om å lære og delvis på høflighet, må jeg innrømme. Jeg synes det er pyton selv når folk kun snakker om seg selv og ikke vil høre om meg og hva jeg gjør.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:44   #33
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt på det samme etter helgen, 007. (Great minds etc) Jeg liker å utvide horisonten, og syns det er spennende å snakke med ulike folk. Ikke bare ny kunnskap om ulike emner, men ny kunnskap om tanker og føleser og reaksjoner også.

Men jeg må si meg enig med Zoë ang mennesker som er full av uendelige foredrag om spesifikke emner. Da snakker jeg like gjerne om været.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.