Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags dukkevogn har kidsa?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 21:09   #1
Klatremus
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Re: Sv: Hva slags dukkevogn har kidsa?

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Lillesøster hadde quinni vogna, men den ble ødelagt.
Har prøvd maaange ganger å lime den, og det holder i omtrent 2 sekunder etter hun har begynnt å kjøre.

Derfor har jeg kjøpt en ny vogn hun skal få i julegave. Hello Kitty dukkevogn.
I tillegg har vi en gammel simo dukkevogn fra min mamma var liten, og en rosa paraplytrille.

Gammel tråd, men lurer på om hun/du har vært fornøyd med Hello Kitty dukkkevogna? Lurer på å kjøpe en slik til vesla.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:19   #2
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Klatremus, her.

Gammel tråd, men lurer på om hun/du har vært fornøyd med Hello Kitty dukkkevogna? Lurer på å kjøpe en slik til vesla.

Jentene på 3 og straks 6 er kjempe fornøyde!
Jeg er ikke like fornøyd. Jeg syns den er alt for slakk i leddene på sportsdelen. Ryggen ramler bare ned, det samme med fotbrettet. Tipper det er babyborn dukken som er for tung. Har du ei tøydukke eller en bamse funker den nok bra.
Også ville jeg egentlig hatt en vogn med ordentlig bag, ikke den lille tøybaggen.

Men det er ikke jeg som bruker den da, de som bruker den er som sagt kjempe fornøyde. Den blir brukt omtrent daglig!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:46   #3
Klatremus
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jentene på 3 og straks 6 er kjempe fornøyde!
Jeg er ikke like fornøyd. Jeg syns den er alt for slakk i leddene på sportsdelen. Ryggen ramler bare ned, det samme med fotbrettet. Tipper det er babyborn dukken som er for tung. Har du ei tøydukke eller en bamse funker den nok bra.
Også ville jeg egentlig hatt en vogn med ordentlig bag, ikke den lille tøybaggen.

Men det er ikke jeg som bruker den da, de som bruker den er som sagt kjempe fornøyde. Den blir brukt omtrent daglig!

Hmm, vanskelig dette her, og det er jo relativt dyre vogner det er snakk om. Vil helst slippe å kjøpe ny om to-tre år fordi vogna faller fra hverandre. Tenker at det er mer aktivitet med en kombi lekevogn enn en bagvogn, men har egentlig ikke peiling.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.