|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
<*(((<
|
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Det er jo vanligvis kaldras fra vinduer (selv når de er igjen), i større eller mindre grad avhengig av hvor isolerende de er. Det er derfor man bruker å montere panelovner der. Så om man vil unngå kaldras opp i sengen er det et poeng å ikke ha den stående rett inntil et vindu. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Okei ... Nå blir jeg i tvil. Skal jeg flytte sengen igjen nå da og heller ha det så jalla som jeg hadde det først? Årh, jeg hater planløsningen på det helsikes rommet! Og jeg haaater skråtak, det ødelegger så mye!
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Åja jeg tenker ikke. Jo det går jo fint.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Jeg elsker trekk fra vinduet og har gjerne gjennomtrekk på soverommet. Helst bør det blåse rett inn i ansiktet mitt, snø ingen hindring. Det er vel ikke uten grunn at jeg sov aller best da jeg bodde i Finnmark. Og jeg er sjelden syk. |
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Ja, er det en vedtatt sannhet at man blir oftere syk om man får kaldras/trekk på seg om natta? Jeg synes jo det virker som om det er motsatt.
|
|
|
#27 |
|
<*(((<
|
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?
Næ, men kaldras/trekk er jo kjølende. Jeg tenker som så at hvis man sliter med å holde seg varm, så vil kaldras og trekk være ugunstig. Men om man fint klarer å holde varmen, så vil det det ikke ha noe å si. :my five cents: |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Minsten er fæl med å dra av seg dyna.
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Jeg har sjelden noe problem med at jeg føler meg kald, men luft i for mye bevegelse gjør meg veldig fort syk. Selv en bordvifte på et annet sted enn der senga er i en veldig, veldig varm leilighet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Jeg får vondt i nakken av trekk, og har ikke trivdes de gangene jeg har prøvd å sove ved vinduet. Jeg hadde ikke plassert barna under vinduet, iallefall ikke før de var såpass store at de klarte å si i fra om hvorvidt de trives med plasseringen eller ikke.
|
|
|
#31 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Nå har jeg uansett gjort det og han sover, så jeg får se det an.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?VI sover i alle all rett under vinduet.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Eneste minuset jeg ser ved å ha senga rett under vinduet er at det kryper edderkopper inn i munnen når man ligger og sover |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Nåja, om han spiser en edderkopp eller to i løpet av natta, sover han sikkert bare lengre om morgenen fordi han er mett.
|
|
|
#35 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Rhett er like pinglete som aC og påstår hardnakket at han blir syyyyk av trekk.
|
|
|
#36 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?I vår familie sover alle fem under vinduer. Jeg er ofte syk, men det er av helt andre grunner. de andre er så lite syke at det nesten er rart. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?Min gutt har senga under vinduet, men ikke noe særlig syk. Jeg har hatt det selv også og ikke merket problemer med det. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Er det veldig dumt å la senga stå under vinduet?
Der har du meg også. Her er ungene oppvokst i trekk både dag og natt, har ikke blitt syke av det. |
|
|
|
![]() |
|
|