Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-09, 23:01   #301
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Fotballkake

Muffins med farget melis og fotballkule på

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 09-08-09, 20:56   #302
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Susse: Det der er bare så råstilig. Har veldig lyst til å lage noe sånt til Poden (lenge igjen til fem årsdagen, men man kan da planlegge). Hvor har du fått tak i pottene. De er ganske små ikke sant?

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 09-08-09, 22:51   #303
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Susse: Det der er bare så råstilig. Har veldig lyst til å lage noe sånt til Poden (lenge igjen til fem årsdagen, men man kan da planlegge). Hvor har du fått tak i pottene. De er ganske små ikke sant?

Jo, de er 9 cm. Kjøpt på Plantasjen, kostet 11,- stk. men så har jeg dem til senere. Han som blir 7 til vinteren har allerede bestilt en variant med kun mark,ikke blomst.
Let her inne på FP, det skal finnes en "oppskrift" her et sted fra en engelsk nettside.

Gammel 10-08-09, 22:31   #304
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jo, de er 9 cm. Kjøpt på Plantasjen, kostet 11,- stk. men så har jeg dem til senere. Han som blir 7 til vinteren har allerede bestilt en variant med kun mark,ikke blomst.
Let her inne på FP, det skal finnes en "oppskrift" her et sted fra en engelsk nettside.

Jeg husker også denne siden - Trodde det var Glitterchick som la den ut?

Jeg tror også jeg skal lage en slik kake ja....Kan definitivt være stas

Gammel 10-08-09, 22:34   #305
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tror også jeg skal lage en slik kake ja....Kan definitivt være stas

Mye mulig, Engelsk side i allefall.

Gammel 10-08-09, 22:39   #306
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Ja, har sett oppskriften. Plantasjen er notert.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 15-08-09, 21:36   #307
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er dagens prosjekt til 8-års dagen i morgen. Jeg må øve på pynte tettere ser jeg når jeg ser bildet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00633.jpg (201,3 KB, 167 visninger)
Gammel 15-08-09, 21:44   #308
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Å, dæven, Beathe. Den var fin!

Apple er ikke aktiv  
Gammel 16-08-09, 14:45   #309
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Beathe: Den var kjempefin, og tettere behøves da ikke !

Gammel 20-08-09, 15:39   #310
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Her er dagens prosjekt til 8-års dagen i morgen. Jeg må øve på pynte tettere ser jeg når jeg ser bildet.

Virkelig lekker!!

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 20-08-09, 16:39   #311
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Jeg laget disse til min sønns to-års dag, kaller dem shark infested muffins

Vedlagte bilder
Filtype: jpg shark_muffins.jpg (41,9 KB, 198 visninger)
Gammel 20-08-09, 17:00   #312
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant ideen her inne. Minstemor fikk småsjokk først, hun trodde ikke på at hun kunne spise jorden. Den så utrolig ekte ut !

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jepp. Her er den igjen, til glede for nye lesere. Pioneer Woman - Springy Flower Pot Desserts: A Blast From My Past. For øvrig en god matblogg.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 22-08-09, 20:31   #313
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt stolt av R2D2-kaka jeg raspet sammen på kort tid i dag tidlig (med god inspirasjon fra forumet her og diverse blogger). Bursdagsgutten var iallfall fornøyd, til tross for at dekorkremen ble rååsa og ikke rød.

Sist redigert av LaBanga : 13-11-11 kl 23:13.
LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 22-08-09, 21:21   #314
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

R2D2 kaken ruler!

Gammel 24-08-09, 20:00   #315
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

@ Kallisti: For noen råkule muffins!

@ LaBanga: Så kul R2D2.

Gammel 30-08-09, 21:43   #316
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Ikke en skjønnhet akkurat, men ungene ble veldig imponert...

MiaPia er ikke aktiv  
Gammel 01-09-09, 18:03   #317
Skvetten
Passiv

Standard

Omsider bladd meg gjennom denne tråden som jeg glatt har hoppet over. Innser at min sønn har hatt en traumatisk oppvekst som aldri har sett snurten av sånne kaker. En ting å si til dere alle:

Gammel 02-09-09, 23:05   #318
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kallisti, her.

Jeg laget disse til min sønns to-års dag, kaller dem shark infested muffins

Kule. Bruker du smørkrem på dem?

Nin er ikke aktiv  
Gammel 20-09-09, 14:17   #319
insorens
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Porsgrunn
insorens har et hav av muligheter foran seg
Standard

Wow! For noen flotte kaker! Leter etter inspirasjon til kaka jeg skal bake til nevøen min som snart fyller 2 år, og lille prinsessa mi som snart fyller 1 år.. Men er så mange fine å velge i, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne

Her er noen kaker jeg har laget.

insorens er ikke aktiv  
Gammel 20-09-09, 14:33   #320
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Insorens, SÅ flotte kaker du har laget!!! Virkelig.

Grøten er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.