|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger
Ok, der gikk grensen for min frilynthet. :urk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Passiv
|
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerDet er jo bare fint at Skvetten har en sønn. Da blir han ikke sur bare fordi Skvetten står i med typen hans vøtt. |
![]() |
![]() |
#164 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerKan ikke denne tråden fortsette slik den var uten det svigerfarmaset? Det er så ekkelt! JEg får så feile bilder, og blir
![]() |
#165 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerJeg synes hele denne tråden er litt ekkel jeg.
![]() |
#166 |
By the Sea
|
Hm... Fint om det er tull.
![]() |
#167 |
Passiv
|
Næsj, akkurat det tror jeg ikke man skal ha. For når noen legger ut sånt på et forum som dette kan det vel være tre grunner tenker jeg, a) personen vil at folk skal kommentere dennes lyster, b) personen tenner på at andre leser det som er skrevet og til slutt men ikke minst c) at det er tull fra ende til annen.
Signerer. |
![]() |
![]() |
#168 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerEnig med to siste talere: enkelte ting er det ikke bare lov til å tøyse med: det anbefales å tøyse med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
#170 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerSå om svigermor begynner med høy lyd på, kremt, spesielle filmer burde det være et godt tegn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
#172 |
Passiv
|
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerEmneordene! |
![]() |
![]() |
#174 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Indeed.
![]() |
#175 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjelpes, hvilket minner meg om en historie jeg hørte om min kollega. Han fikk det for seg at det var en god ide å komme inn i hytta med buksa på knea... Noe som forsåvidt hadde gått greit om han ikke hadde vært så full at han gikk i feil hytte og møtte på en dansk familie med barn som spiste middag
![]() |
#176 |
Passiv
|
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerJeg synes det er veldig fascinerende med menn som har skjønt så utrolig mye av de fleste kvinners tenningsmønster at de ser for seg at bare synet av en penis - nærmere bestemt deres penis - skal få enhver dame til å renne over av lyst og begjær. |
![]() |
![]() |
#177 |
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Jeg vokste opp i et radikalt rødstrømpehjem og enslig mor. Skal love deg at jeg kom ut helt motsatt av kvinnesynet til type nord-svensk trailersjåfør etc. Men det har gledet meg at det i de senere år har kommet fokus på kvinnelig seksuell nytelse. Selv om det var et sjokk for meg da jeg traff den første dama som ville se blåfilm istedet for Titanic.
![]() |
#178 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerOg der vet vi brått hvorfor Brutus er som Brutus er.
![]() |
#179 |
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerHaha, ja, min skrekkslagne livshistorie bør være en tankevekker
![]() |
Emneord |
dot dot dot, fantasi, fersken, frilynt, klassiker, svigermors drøm, svigerstønn, svigersønn |
|
|