Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Øyafestivalen 2009

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 21:07   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Vi skal hele festivalen, men hvor mye barn som skal med vet vi ikke helt ennå. Vi kommer nok til å prøve å få mest mulig barnevakt.
På lørdag ville jeg absolutt fått med meg Cocktail Slippers, norsk band signert på labelen til Little Steven.
Slow club er veldig søt singer/songwriter, men litt for søtt for min smak.
Senit er kanskje litt for pønka for deg (?), men de er up and coming, og jeg skal hvertfall sjekke dem ut!

Nils Bech er verdt en titt, det er litt i cabaret-land, og Farmers Market er et absolutt must! Det er balkan-jazz på sitt beste, med verdens mest energiske orkesterleder.

Jeg skal også se The Very Best fra Malawi, det er club-hiphop-elektronika med afrikanske elementer.

The Phantoms tror jeg du bør være litt ekstra interessert i ska for å like, jeg syns det blir litt too much. Men de er legendariske i norsk sammenheng.

Noora Noor er et annet must, jeg så henne i Drammen tidligere i år, og hun leverer det stødigste soul-settet jeg har sett på ... noensinne.

Beirut har jeg hatt et crush på siden jeg så ham på Lydverket, det er nydelige poplåter.

Eron Alkan leverer utrolige mash-ups, og det er garantert dansbart. Kan også hende det er barnevennlig og morsomt.

Til slutt skal jeg avslutte med garasjerockbandet Goo Men, men det kan hende det også er litt for spesielt interesserte.

Jeg hadde tenkt til å starte dette innlegget med en litt blasert "lørdagen er den dagen jeg ikke vet om det er så mye verdt å se", men jeg ser at jeg bare kan legge av meg den. Øya er virkelig bra i år!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.