Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Drømmen er bestilt

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-09, 14:36   #41
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drømmen er bestilt

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sikkert! - For dem er det jo ikke superfantastisk at du skal reise til Jamaica. Det hadde jo unektelig vært litt rart om hadde blitt helt hyper av å høre at du skal dit (Er de så glad for å bli kvitt deg i 2 uker, liksom)

Jammen egentlig er det sånn de blir, litt sånn hoppende glade. Og veldig, veldig overrasket over oss, tror jeg.
Det mest luksne vi har unt oss de siste somrene er en uke på leid hytte gjennom jobben til mannen, liksom.
Tror de egentlig unner meg det veldig. Og at de også er litt sjokkerte over at vi slår så på stortromma. Kanskje...

Gammel 11-07-09, 14:37   #42
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Drømmen min jo! Må bare finne en mann å reise med først som kan betale for turen.

kose dere masse på drømmeturen, og 6 måneder går helt sikkert kjempefort.

Har vært min drøm også i mange år.
Takk.

Gammel 07-08-09, 00:35   #43
Line*
Expired

Standard

Reisefeberen er der ennå, og nå vet jeg masse mer om Jamaica.
Gud bedre, vi har visst valgt stedet for oss. :betatt:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.