Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-09, 01:40   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvorfor himler du over det? Ønsker man ikke stort sett kandidaten man mener kan gjøre minst mulig skade? USA befinner seg meget langt fra vår velferdsmodell, så at man jubler over at det går i den retningen man ønsker er vel ikke dobbeltmoralsk?

Se Lisa sitt svar. Mange fremstiller han som Frelseren, den som skal gjøre godt alt det Bush gjorde feil. Som om Bush er blå og Obama rød. Men egentlig er ikke forskjellen på dem så fryktelig stor. Og til syvende og sist er det pengene som snakker, og penger fikk Obama nok av i valgkampen .

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

helt enig med deg ang Obama, utrolig morsomt når norske politikere knives om å være mest lik han, særlig når SV'ere snakker så varmt om han. Jeg er vel ikke helt enig i at han er mye blåere en FrP men han står godt til høyre for norske Høyre i alle fall.

Ang Frp og Handlingsreglen. Vel, de vil jo mest sannsynlig bli MYE større en Høyre og da kan de nok bestemme det meste.

Forresten, kan noen se for seg hvem som bli Ministre fra FrP? Utenriksminister, Utdanning og Miljø for eksempel? ***grøsser når jeg tenker på dette ....***

Nei, jeg tror ikke FrP får bestemme det meste. De har null mulighet til å komme i posisjon uten Høyre, og må nok svelge mange kamler. Det må sikkert Høyre også, men jeg tror ikke de kommer til å være i nærheten av å være så farlige, som om de får prøve seg alene. Og jeg frykter at de en gang blir så store at det blir mulig. Så da tenker jeg at det er bedre at de får prøve seg mens de har noen andre som kan holde igjen Og kanskje det kan få en del av velgerne til å se at FrP lover atskillig mer enn de kan holde? At de ikke er julaften og bursdag på en gang, men må fordele godene på en ansvarlig måte, de også?

Jeg håper i alle fall det.

Men om jeg kan se for meg noen ministere? Nix. Ikke i det hele tatt. Men som sagt, andre partier har tryllet fram folk som fikk et plutselig medlemsskap i partiet, så da kan det jo hende at FrP også klarer det samme. Og at de da kan velge noen litt skarpere kniver, som kanskje ikke er så dypt inne i FrP-tankegangen som de klovnene som er der nå?

Igjen, det er lov til å håpe....

Men jeg håper jo at det skjer et mirakel, og at Høyre og AP kan styre sammen. Eller kanskje Høyre og Venstre

Tiden vil vise. Det er i alle fall ikke aktuelt å stemme AP, som samtidig vil være å stemme på SV og SP. Og gi Høyre enda mindre mulighet for inflytelse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.