|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Madonnakonsert
Vi var der 19, og endte opp litt foran og til høyre for miksepulten uten å trenge oss frem noe særlig. Men det var selvsagt mange som brøytet seg fremover helt frem til konserten begynte, så man kan helt sikkert komme seg langt frem selv om du er sent ute, bare man er litt "tøff". Det er sånn sett ikke noe problem med en venninnegjeng på 170 som kommer fremover, men har du med typen på to meter og stiller deg rett foran noen, må du regne med å bli upopulær |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MadonnakonsertVi kom dit i syvtiden, og når vi først fant ut hvor GC området hadde inngang, så fikk vi plassert oss en meter fra enden på den scenebiten som stakk ut... Artig å være så nærme!
|
|
|
#63 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var et par jenter i tolvårsalderen som stod på krakker ved oss... De var vel ikke helt begeistret de som stod bak dem antar jeg...
|
|
|
#66 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MadonnakonsertJeg har sett Madonna to ganger i London tidligere, og begge gangene reagerte jeg på publikums hånda-i-lomma stil. Det norske publikumet skilte seg ikke ut i så måte.
|
|
|
#67 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Sv: MadonnakonsertDet var en bra konsert i går, tross dårlig vær. Jeg hadde på fullt regntøy og støvler, og er veldig glad for det. Utrolig nok var det mange der med høyhælte sko og stoffsko. Jeg traff en som hadde med seg datteren på ca 10 år som også hadde regntøy, men vanlige sko?
|
|
|
#68 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Den fremoverpressingen var til å ta å føle på ja! Jeg sto på sammeplassen hele tiden, det var mange som skulle forran meg. De kunne prøve seg!!! |
|
|
|
|
|
#69 |
|
I gapestokken
Tror nok det er mange som blir syke etter gårsdagen. Veldig mange som ikke kledde seg fornuftig.
|
|
|
#70 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: MadonnakonsertDet var en flott konsertopplevelse til tross for regnevær ja. Storkoste meg! |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Inhabil
Sv: MadonnakonsertJeg hadde kledd meg med vanntett fra topp til tå, så jeg holdt meg tør og varm hele tiden.
|
|
|
#72 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: MadonnakonsertJeg er enig med gurgle.
|
|
|
#73 |
|
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MadonnakonsertGummistøvler og allværesjakke holdt unna regnet men alle de som skulle framover hele tiden, og de som røykte midt inne i mølje kunne jeg spart meg for. Hvorfor er det ikke røykeforbud på slike steder?
|
|
|
#74 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Ja, akkurat det var ganske teit. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
Sv: MadonnakonsertFnis, selvfølgelig fungerer ikke video og lys helt som det skal når det er full storm? Og scenegulvet er dritglatt, jeg gjetter på at det hadde lagt en større demper på numrene om danserne brakk beina der oppe enn om håndklefolket tørker. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spotene merket jeg ikke manglet men skjermene burde vel kunne fungere selv med regn? De funket jo ikke akkurat bra før uværet kom heller.
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: MadonnakonsertJeg lurte på om jeg skulle ringe deg og bitche da hele den ene skjermen blacket, men jeg fant ut at du sikkert var opptatt.
|
|
|
#79 |
|
|
Sv: MadonnakonsertJeg var litt småhissig på forsinkelsen jeg også, men mer andre veien. Hvorfor pokkern varte showet til lenger enn 23, lissom. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
I gapestokken
Sv: MadonnakonsertMan kan ikke forvente at utstyret tåler så dårlig vær. Det var virkelig ekstremtesting av det. Og jeg synes ikke at Madonna sutret over regnet. Ja hun kommenterte det, men ikke på en sutrete måte. Og når hun sa at det måtte slutte å regne var bare publikum med og jublet for det. Og selvsagt blir ikke dansingen helt den samme når det er så vått på scenen. Jeg er takknemlig for at hun trosset drittværet og holdt konserten. Jeg synes hun var heller sporty enn sutrete.
|
![]() |
|
|