Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Madonnakonsert

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 15:39   #61
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madonnakonsert

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Bør man være der veldig tidlig? Skjønner jo at man kanskje bør det for å få en god plass da, men føler det kan bli lenge å stå på Valle Hovin fra 17.30 til Madonna går på scenen 21-21.30.

Vi var der 19, og endte opp litt foran og til høyre for miksepulten uten å trenge oss frem noe særlig. Men det var selvsagt mange som brøytet seg fremover helt frem til konserten begynte, så man kan helt sikkert komme seg langt frem selv om du er sent ute, bare man er litt "tøff". Det er sånn sett ikke noe problem med en venninnegjeng på 170 som kommer fremover, men har du med typen på to meter og stiller deg rett foran noen, må du regne med å bli upopulær

Jeg eide ikke hemninger da jeg var i tenårene og snek meg fremover så det holdt, men det har jeg sluttet med for lenge siden. Crowdsurfing er også ett avsluttet kapittel for Koma Og uansett lite aktuelt i bakevjen på Valle med ett lunkent middelaldrende publikum med henda i lomma.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:32   #62
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kom dit i syvtiden, og når vi først fant ut hvor GC området hadde inngang, så fikk vi plassert oss en meter fra enden på den scenebiten som stakk ut... Artig å være så nærme!

Var en skøy konsert, men showet var bedre enn det musikalske.

Hadde forresten en artig godt voksen mann bak meg som pirket meg på skulderen og sa at jeg ikke måtte danse for det var forstyrrende for han! (og jeg stod såvidt å beveget på meg...) Ti minutter etterpå fyrte han opp en røyk i folkemengden. Det var visst helt ok

Gammel 29-07-09, 21:36   #63
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Krakk er nok forbudt, ja.

.

Det var et par jenter i tolvårsalderen som stod på krakker ved oss... De var vel ikke helt begeistret de som stod bak dem antar jeg...

Gammel 29-07-09, 21:42   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kraist, Ladybug, den mannen skulle fått svar, gitt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:59   #65
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Kraist, Ladybug, den mannen skulle fått svar, gitt.

He,he....han fikk det... Man kødder ikke med en jenteliga på tur...!

Gammel 30-07-09, 16:02   #66
Lizzie

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sett Madonna to ganger i London tidligere, og begge gangene reagerte jeg på publikums hånda-i-lomma stil. Det norske publikumet skilte seg ikke ut i så måte.
Jeg syns det var en bra konsert jeg, og jeg angrer ikke på at jeg valgte å bruke penger på å se henne en gang til.

Gammel 31-07-09, 13:16   #67
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var en bra konsert i går, tross dårlig vær. Jeg hadde på fullt regntøy og støvler, og er veldig glad for det. Utrolig nok var det mange der med høyhælte sko og stoffsko. Jeg traff en som hadde med seg datteren på ca 10 år som også hadde regntøy, men vanlige sko? Vi ble i hvert fall ikke så veldig våte. Jeg syntes det var god stemning og ikke mye passive folk rundt oss, og Madonna hadde et bra show.

Det kom en del folk som prøvde å presse seg framover mot scenen, men etterhvert som det tetnet seg til, var ikke folk så interessert i å slippe folk foran seg. Allikevel var det noen som absolutt skulle prøve å tvinge seg framover. De fleste ga opp etterhvert. Vi fikk en jentegjeng i 40-årene bak oss hvor en av dem absolutt skulle presse seg fram. Og etter at flere, inkludert oss, prøvde å snakke til henne og be henne gi seg, fortsatte hun en god stund før hun ga opp. Jeg skjønner ikke frekkheten til enkelte folk. Det beste var at hun var minst 1,80 cm høy og så over de fleste av oss.

Gammel 31-07-09, 13:28   #68
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Det var en bra konsert i går, tross dårlig vær. Jeg hadde på fullt regntøy og støvler, og er veldig glad for det. Utrolig nok var det mange der med høyhælte sko og stoffsko. Jeg traff en som hadde med seg datteren på ca 10 år som også hadde regntøy, men vanlige sko? Vi ble i hvert fall ikke så veldig våte. Jeg syntes det var god stemning og ikke mye passive folk rundt oss, og Madonna hadde et bra show.

Det kom en del folk som prøvde å presse seg framover mot scenen, men etterhvert som det tetnet seg til, var ikke folk så interessert i å slippe folk foran seg. Allikevel var det noen som absolutt skulle prøve å tvinge seg framover. De fleste ga opp etterhvert. Vi fikk en jentegjeng i 40-årene bak oss hvor en av dem absolutt skulle presse seg fram. Og etter at flere, inkludert oss, prøvde å snakke til henne og be henne gi seg, fortsatte hun en god stund før hun ga opp. Jeg skjønner ikke frekkheten til enkelte folk. Det beste var at hun var minst 1,80 cm høy og så over de fleste av oss.

Den fremoverpressingen var til å ta å føle på ja! Jeg sto på sammeplassen hele tiden, det var mange som skulle forran meg. De kunne prøve seg!!!
Hva var det med tåsandaler,joggesko,Convers osv????

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 13:45   #69
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Den fremoverpressingen var til å ta å føle på ja! Jeg sto på sammeplassen hele tiden, det var mange som skulle forran meg. De kunne prøve seg!!!
Hva var det med tåsandaler,joggesko,Convers osv????

Tror nok det er mange som blir syke etter gårsdagen. Veldig mange som ikke kledde seg fornuftig.

Gammel 31-07-09, 13:51   #70
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Det var en flott konsertopplevelse til tross for regnevær ja. Storkoste meg!
Fikk supre plasser og så veldig godt, men presseing -oh yes. Så irriterende.

Folk var ikke passive rundt oss iallfall. Masse dansing, klapping og digging.

Mange som hadde kledd seg dårlig ja. Hun ved siden av meg hadde kort kjole til rett under rompa, høøøye pumps med åpen tå og en liten bolero. Hun så ut som en druknet kattunge etter fem minutter.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 14:04   #71
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg hadde kledd meg med vanntett fra topp til tå, så jeg holdt meg tør og varm hele tiden.

Men konserten, den var jeg litt skuffet over.

Gammel 31-07-09, 14:13   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med gurgle. Det er ikke akkurat rock'n'roll over dama. Og holde oss der til halv ti før hun begyner, og så sutre over regn i håret?

- No. 4 -
Gammel 31-07-09, 14:13   #73
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gummistøvler og allværesjakke holdt unna regnet men alle de som skulle framover hele tiden, og de som røykte midt inne i mølje kunne jeg spart meg for. Hvorfor er det ikke røykeforbud på slike steder?

Konserten var litt skuffende. Madonna var tam synes jeg. Greit det regnet men sånt skjer når man holder utendørskonserter. Ødelagte skjermer ødela også mye av opplevelsen synes jeg. Når man legger opp til så mye som som skal skje på skjermene bør de funke som de skal. Synes også lyden, sangen, var litt tam. Mye skyldtes nok dårlig mikrofonbruk av dama, men litt mer lyd kunne de vel fått ut. Greit hun ikke synger bra live men man vil jo høre sangene allikevel.

Gammel 31-07-09, 14:26   #74
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er enig med gurgle. Det er ikke akkurat rock'n'roll over dama. Og holde oss der til halv ti før hun begyner, og så sutre over regn i håret?

Ja, akkurat det var ganske teit.
Også la det en demper på noen av dansenumrene at crewet lå på knærne og tørket golvet hele tida.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 00:04   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis, selvfølgelig fungerer ikke video og lys helt som det skal når det er full storm? Og scenegulvet er dritglatt, jeg gjetter på at det hadde lagt en større demper på numrene om danserne brakk beina der oppe enn om håndklefolket tørker.

Lyset var litt ødelagt av at følgespotene i midten ikke ble brukt, men jeg hadde heller ikke hatt så lyst til å sitte 20 meter oppe i et ståltårn når det er lynnedslag like ved.

Jeg hater seff konserten dypt og inderlig, men skjønner ikke helt at man klarer å irritere seg over andres merkelige bekledning, eller at man ikke har forståelse for at det er sabla vanskelig å ha et perfekt lys- og videoshow når det er så unntaktstilstand som i går. Man skal egentlig være rimelig fornøyd med at hele skjiten ikke ble avlyst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 00:26   #76
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fnis, selvfølgelig fungerer ikke video og lys helt som det skal når det er full storm? Og scenegulvet er dritglatt, jeg gjetter på at det hadde lagt en større demper på numrene om danserne brakk beina der oppe enn om håndklefolket tørker.

Lyset var litt ødelagt av at følgespotene i midten ikke ble brukt, men jeg hadde heller ikke hatt så lyst til å sitte 20 meter oppe i et ståltårn når det er lynnedslag like ved.

Jeg hater seff konserten dypt og inderlig, men skjønner ikke helt at man klarer å irritere seg over andres merkelige bekledning, eller at man ikke har forståelse for at det er sabla vanskelig å ha et perfekt lys- og videoshow når det er så unntaktstilstand som i går. Man skal egentlig være rimelig fornøyd med at hele skjiten ikke ble avlyst.

Spotene merket jeg ikke manglet men skjermene burde vel kunne fungere selv med regn? De funket jo ikke akkurat bra før uværet kom heller.

Selvfølgelig påvirker været konserten men man må da ha lov til å være litt skuffet allikevel?

Gammel 01-08-09, 00:36   #77
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Spotene merket jeg ikke manglet men skjermene burde vel kunne fungere selv med regn? De funket jo ikke akkurat bra før uværet kom heller.

Selvfølgelig påvirker været konserten men man må da ha lov til å være litt skuffet allikevel?

Joda, seff, men jeg kan love at det ikke var lettere få video i gang med regnet.

Dere kan disse Madonna så mye dere vil, men ikke crewet. /

Gammel 01-08-09, 01:33   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg lurte på om jeg skulle ringe deg og bitche da hele den ene skjermen blacket, men jeg fant ut at du sikkert var opptatt.

Jeg skjønner godt at teknikken hadde problemer i den stormen jeg, ass. Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor donnaen lot oss stå og fryse i pissværet. Og ja, også hvorfor jeg gidder Valle. :Pygmé i gummistøvler:

- No. 4 -
Gammel 01-08-09, 01:40   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg var litt småhissig på forsinkelsen jeg også, men mer andre veien. Hvorfor pokkern varte showet til lenger enn 23, lissom.

Valle, ja. Can't live wiht it, can't live without it. :ambivalent:

Gammel 01-08-09, 01:40   #80
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Standard

Man kan ikke forvente at utstyret tåler så dårlig vær. Det var virkelig ekstremtesting av det. Og jeg synes ikke at Madonna sutret over regnet. Ja hun kommenterte det, men ikke på en sutrete måte. Og når hun sa at det måtte slutte å regne var bare publikum med og jublet for det. Og selvsagt blir ikke dansingen helt den samme når det er så vått på scenen. Jeg er takknemlig for at hun trosset drittværet og holdt konserten. Jeg synes hun var heller sporty enn sutrete.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.