Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du noen med svineinfluensa?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du noen som har svineinfluensa
Jeg har hørt om noen i ytre bekjentskapskrets 43 19,37%
Jeg har venner som er smittet 8 3,60%
Vi har smitten selv i hus og er syke 6 2,70%
Jeg har famile som er smittet og syke 6 2,70%
Nei, har ikke hørt om noen 158 71,17%
Hva er svineinfluensa? Det har jeg ikke hørt om 1 0,45%
Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-09, 16:29   #21
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du noen med svineinfluensa?

Jeg har kollegaer som har hatt dette og som er syk nå. Ingen på min avdeling eller min etasje da. :fortsatt trygg:

Gammel 31-07-09, 16:30   #22
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner ingen som har det.

Gammel 31-07-09, 17:40   #23
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nix.

Gammel 31-07-09, 17:41   #24
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

En i ytre bekjentskap.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 17:45   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har hatt det når han var i Syd-Amerika. Heldigvis ble hans syk en uke før han kom hjem så han smittet ikke oss. Svarte "Vi har smitten selv i hus og er syke" Men det er jo ikke helt sant for han er jo frisk, men det var ikke noe annet som passet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 19:01   #26
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Ingen jeg kjenner.

Gammel 31-07-09, 19:04   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

En på fotball-laget til dattera mi er syk. De spiller Norway Cup denne uka, så sannsynligheten for å få smitte i hus er vel ganske stor.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 19:39   #28
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Venninna til datteren min har ei storesøster som mest trolig har fått det. Hun er isolert på rommet sitt, og får maten servert utenfor døra.

Sist redigert av Smash : 31-07-09 kl 21:31.
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 19:55   #29
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Venninna til datteren min har ei storesøster som fikk det bekreftet i dag. Hun er isolert på rommet sitt, og får maten servert utenfor døra.

Oi stakkars jente. Er det nødvendig da?

Gammel 31-07-09, 19:57   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet om en i ytre perfiere krets, og det gikk heldigvis veldig bra med vedkommende.

Gammel 31-07-09, 19:57   #31
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skrev venner, men mente kollegaer. To stykker som var på jobb på mandag har nå fått svineinfluensaen, og ligger strøkne. Jeg var heldigvis hjemme på mandag pga. manglende barnehageplass. Vi er bare en håndfull mennesker på jobb pt. og alle spiser rundt samme bord så da hadde jeg nok vært farlig nær en smittekilde. Ellers satt jeg ved siden av en mann som hostet stygt på t-banen i dag, og det var en dame på raden ved siden av som hostet hele veien hjem. De holdt seg bare for munnen, og jeg hadde lyst til å gi dem lommetørklær ...
Ellers var det noen som hadde gjort det sjarmerende stuntet å spytte masse foran en t-banebenk i sentrum, og jeg satt ved siden av en 5åring som puttet fingrene sine ned i spyttet. Holdt på å finne frem en Antibacserviett til foreldrene, men da kom banen ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 20:10   #32
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ja, en venninne av eldstejenta var på språkreise i England nylig og kom hjem med svineinfluensa. Hun er ikke veldig dårlig, er isolert hjemme og har vært i kontakt med ytterst få her i Norge etter at hun kom hjem.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 20:11   #33
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Venninna til datteren min har ei storesøster som fikk det bekreftet i dag. Hun er isolert på rommet sitt, og får maten servert utenfor døra.

Det kan da ikke være nødvendig? Stakkars jente!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 20:14   #34
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Stakkars, stakkars jente. Er det mulig å gjøre sånt da.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 20:28   #35
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en onkel som har fått influensa,, de vet jo ikke om det er svinet, men det er vel mye sannsynlig. Vi har ikke noe kontakt direkte med han, men moren min var hos han i går. Nødvendig pga. at de måtte kontakte legen og han kan ikke ringe selv pga. dårlig hørsel. Han har i alle fall sagt fra allerede at han ikke kommer i familieselskap hos oss på søndag.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 20:30   #36
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Vet om noen, ja.

Gammel 31-07-09, 20:37   #37
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Tja, kollegaen min har fått influensa nå og er i ganske elendig form. Har bare hatt kontakt med lege via tlf og fått beskjed om å holde seg innendørs. Vet ikke hvor stor sannsynlighet det er for at det er svine influensa, men er vel ikke helt umulig. Vi har jobbet sammen hver dag før han ble syk, så jeg kan vel nesten bare vente meg å bli syk selv.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 20:38   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en mann av venninnen min som har hatt det nå + at svigerinnen min har det.

Gammel 31-07-09, 21:05   #39
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Oi stakkars jente. Er det nødvendig da?

Det var det de fikk beskjed om fra sykehuset. Hun fikk ikke komme verken til legevakta eller sykehuset, så de har ikke fått testet henne. Var bare mest sannsynlig siden hun hadde vært på 4H-leir. Hun ble dårlig på tirsdag, og i dag er alle symptom borte. Så mamma'n vet ikke helt hva hun skal gjøre. Hun har fått gått turer sammen med kjæresten da, så hun er ikke innelåst på rommet. Bare nesten.

Gammel 31-07-09, 21:08   #40
Kathy
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
Kathy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ingen jeg vet om nei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.