Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du noen med svineinfluensa?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du noen som har svineinfluensa
Jeg har hørt om noen i ytre bekjentskapskrets 43 19,37%
Jeg har venner som er smittet 8 3,60%
Vi har smitten selv i hus og er syke 6 2,70%
Jeg har famile som er smittet og syke 6 2,70%
Nei, har ikke hørt om noen 158 71,17%
Hva er svineinfluensa? Det har jeg ikke hørt om 1 0,45%
Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-09, 15:41   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du noen med svineinfluensa?

Jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en som har svineinfluensa, og hun er sjikkelig grei, altså.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 15:43   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en som har svineinfluensa, og hun er sjikkelig grei, altså.

Jeg kjenner flere som kjenner flere som kjenner flere. Jeg aner ikke om de er greie, men ingen er sjikkelig kjempesyk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 16:02   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg kjenner flere som kjenner flere som kjenner flere. Jeg aner ikke om de er greie, men ingen er sjikkelig kjempesyk.

Signerer denne. Mange perifere, ingen har blitt skamsjuk og alt det der.

Gammel 31-07-09, 20:28   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en onkel som har fått influensa,, de vet jo ikke om det er svinet, men det er vel mye sannsynlig. Vi har ikke noe kontakt direkte med han, men moren min var hos han i går. Nødvendig pga. at de måtte kontakte legen og han kan ikke ringe selv pga. dårlig hørsel. Han har i alle fall sagt fra allerede at han ikke kommer i familieselskap hos oss på søndag.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 20:37   #5
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Tja, kollegaen min har fått influensa nå og er i ganske elendig form. Har bare hatt kontakt med lege via tlf og fått beskjed om å holde seg innendørs. Vet ikke hvor stor sannsynlighet det er for at det er svine influensa, men er vel ikke helt umulig. Vi har jobbet sammen hver dag før han ble syk, så jeg kan vel nesten bare vente meg å bli syk selv.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 21:08   #6
Kathy
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
Kathy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ingen jeg vet om nei.

Gammel 31-07-09, 21:11   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen som jeg vet om foreloepig.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 21:28   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Det var det de fikk beskjed om fra sykehuset. Hun fikk ikke komme verken til legevakta eller sykehuset, så de har ikke fått testet henne. Var bare mest sannsynlig siden hun hadde vært på 4H-leir. Hun ble dårlig på tirsdag, og i dag er alle symptom borte. Så mamma'n vet ikke helt hva hun skal gjøre. Hun har fått gått turer sammen med kjæresten da, så hun er ikke innelåst på rommet. Bare nesten.

Jeg mener å ha lest at man regnes som smittefri når feberen er borte. Man smitter før man blir syk og de første døgnene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 22:31   #9
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg mener å ha lest at man regnes som smittefri når feberen er borte. Man smitter før man blir syk og de første døgnene.

Jeg håper inderlig du har rett i det. Datteren min hadde med seg barnebarnet mitt til ei venninne med baby. Hun fikk besøk av en mann som hadde svineinfluensa. Han påsto at han var smittefri, men kunne uansett holdt seg hjemme til han ble frisk syns jeg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.