|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?Jeg tror at barna mine er ganske så trygge til tross for at de har en mamma som ikke liker å være hjemmeværende med de....... Og jeg tenker på mine barns ve og vel jeg og selv om de startet tidlig i bhg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?
Ja, jeg har da heller aldri påstått annet. Jeg snakker hvis-om-at barnet ikke er klar til barnehagestart ved ett års alder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?
Neida, jeg sier ikke at du har påstått det. Men jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort hvis gutta ikke hadde vært klare når de startet i bhg. Tror nesten mannen måtte ha vært hjemme eller jobbet redusert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?Det finnes jo ikke et fasitsvar på dette. Noen unger går aldri i barnehagen og greier seg utmerket, andre er i barnehagen fra de er 10 mnd og greier seg akkurat like greit.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ideell barnehagestart? Finnes det?Tja. Yngste begynte da hun var halvannet år. Hun stortrivdes, men det gjorde ikke jeg. Så da hun var to år sluttet jeg å jobbe og tok henne ut av barnehagen. Vi storkoste oss hjemme i halvannet år til og jeg er så glad for at jeg lyttet til min indre stemme om at det ikke var greit selv om hun trivdes i barnehagen. *følger mammaens behov* |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ideell barnehagestart? Finnes det?Jeg har nok moderert meg litt i synet på dette ... jeg innser jo at hvis et barn ikke trives, det vil si gråter hver dag ved levering og generelt ikke har det bra (ikke deltar i lek, gråter og er utilpass) så passer selvfølgelig ikke barnehage start til 1 åringen. Jeg selv var heldig siden barnet mitt trivdes fra dag 1 og aldri så etter meg (kun gråting ved henting |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|