Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god foundation!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 14:09   #121
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg har normale porer tror jeg. Men jeg har litt vanskelig hud. Den kan fort være både tørr og kvisete på en gang. Også har jeg sånne fine dun som absolutt ikke skal forveksles med skjegg. :redd for at noen får bilder i hodet:

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 15:42   #122
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har normale porer tror jeg. Men jeg har litt vanskelig hud. Den kan fort være både tørr og kvisete på en gang. Også har jeg sånne fine dun som absolutt ikke skal forveksles med skjegg. :redd for at noen får bilder i hodet:

Har også blandingshud, og ble anbefalt Shiseido: Dual Balancing Foundation. Funker bra.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 10:25   #123
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er overbevist.
På vei til trening i går gikk jeg innom et sted de selger mineralsminke. Der var det en dame som gjerne ville demonstrere på meg. Jeg takket nei fordi jeg var på vei til trening - sto der i sykkelbukse lizzom.

Men det mente damen at var null problem. Denne sminken kunne jeg bare trene med. Dermed ble jeg enig med meg selv i at det var en fin anledning til å stressteste dette greiene da - og lot henne sette i gang.

1) Det ble kjempefint. Jeg ble ganske pen faktisk.
2) Det var akkurat like fint etter spinningtimen.

Jeg måtte jo bare ha det greiene der. Så da ble det mineralpudder på meg. Mulig jeg må ha øyenskyggene også derfra, men etter så mange år med Chanel og spices er jeg litt engstelig for å prøve noe nytt som jeg ikke vet hvordan jeg skal legge...

Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 17:59   #124
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

nå må jeg litt smilefjes....

Gammel 05-04-09, 18:52   #125
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det var bra du skrev noe her igjen. For det minte meg på at jeg må høre md dere hva man fjerner sånn sminke med? Jeg har bare hatt sminke som går av med vann hittil - men nå må jeg vel ha ett eller annet?

Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 12:13   #126
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det var bra du skrev noe her igjen. For det minte meg på at jeg må høre md dere hva man fjerner sånn sminke med? Jeg har bare hatt sminke som går av med vann hittil - men nå må jeg vel ha ett eller annet?

Vanlig ansiktsrens duger som bare det. Er det Glo Minerals foundation du har kjøpt deg?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 17:01   #127
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjøpte i.d.
Har hentet pakken nå. Jeg ersåfornøyd!!! Dere aner ikke hvor pen jeg er her jeg sitter. Jeg er heeeelt nydelig! Har sendt bestilling nå på øyesettet også. Med litt ekstra greier og ting og tang. :dilla:

Det beste er at sjappa satte ti dollar på esken, så det ble kjempebillig også. Under halv pris av norsk, levert på fire dager. :jublejublejuble:

Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 17:38   #128
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nå har de ID Mineral Foundation til 169 kr (inkl. porto) på www.strawberrynet.com

Gammel 30-07-09, 21:29   #129
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan også anbefale mary kay! Signerer alt som står under her!

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg er såre fornøyd med min Mary Kay-foundation. Den har en medium dekningsgrad og flyter veldig inn i huden, eller hvordan jeg nå skal formulere meg. Jeg syns den gir et naturlig resultat - jeg ser ikke sminket ut, men den jevner ut hudfargen min veldig fint.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 21:36   #130
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nå har de ID Mineral Foundation til 169 kr (inkl. porto) på www.strawberrynet.com

Finner ikke jeg.....

Gammel 31-07-09, 06:07   #131
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Finner ikke jeg.....

http://eu.strawberrynet.com/makeup/b...neId=5905#5905

Gammel 31-07-09, 07:42   #132
Albertine
Passiv

Standard

Hvilken farge er lysest? :likblek: Og må man ha concealer i tillegg for svarte ringer under øynene? :sliten&søvnløs:

Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 07:50   #133
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvilken farge er lysest? :likblek: Og må man ha concealer i tillegg for svarte ringer under øynene? :sliten&søvnløs:

Prøv et starterset. Du bruker en ekstra pensel for å få "conceler". Startepakkene varierer i farge. Du trenger sikkert den med beige og medium beige.

Eller gå innom en butikk og prøv.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 08:25   #134
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil tro beige og medium beiga kan bli litt mørke til deg, Albertine. (Hvis jeg husker fargene dine riktig). Jeg bruker dem, jeg er ganske mørk. Se om du kan finne et salgssted i nærheten så du kan prøve fargene først. Hvis ikke ville jeg kanskje gått for det lyse settet. Det er samme guffa man bruker som concealer og foundation, det er bare forskjellige pensler man påfører med. Høres rart ut, men funker.

Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 08:35   #135
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kikket på Fair og Fairly Light, ingen vits i å prøve å gjøre seg til med mørkere farger. Jeg vil bare få bort litt ujevnheter og bli litt jevnere, sjø. Tror kanskje jeg må prøve i parfymeri.

Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 08:48   #136
Slettet bruker
Passiv

Standard

Light er fin på de med helt lys hud. Jeg er nesten svarthåret og tar bittelitt sol om vinteren - og da kan jeg bruke beige. Har en rødhåret venninne som ikke pleier å bli brun, hun ser smashing ut i light.

Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 09:15   #137
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en foundation fra Chanel (husker ikke hva den heter), og den blir helt perfekt til meg når jeg blander den med bittelitt fuktighetskrem på fingertuppen. Da får jeg også justert fargen helt perfekt.

Gammel 31-07-09, 10:34   #138
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Hmm, jeg lurer på om jeg gjør det feil med den i.d. foundationen. Jeg synes resultatet blir akkurat det samme etter påføring

Gammel 31-07-09, 12:19   #139
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Light er fin på de med helt lys hud. Jeg er nesten svarthåret og tar bittelitt sol om vinteren - og da kan jeg bruke beige. Har en rødhåret venninne som ikke pleier å bli brun, hun ser smashing ut i light.

Jeg bruker light (har lys hud) og det er en nydelig farge som ved siden av å være lys også gir et litt gyllent skjær.
Veldig synd at jeg ikke kan bruke id på vinteren lenger (blir for tørt) for jeg har ikke funnet tilsvarende perfekt farge i andre merker.

Gammel 31-07-09, 12:52   #140
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Standard

Takk for link fruktflua! Tror light blir bra til meg. Men må vel kjøpe kost også da!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.