|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg har normale porer tror jeg. Men jeg har litt vanskelig hud. Den kan fort være både tørr og kvisete på en gang. Også har jeg sånne fine dun som absolutt ikke skal forveksles med skjegg. :redd for at noen får bilder i hodet: |
|
|
|
#122 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en god foundation!
Har også blandingshud, og ble anbefalt Shiseido: Dual Balancing Foundation. Funker bra.
|
|
|
#123 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg er overbevist. |
|
|
|
#125 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Det var bra du skrev noe her igjen. For det minte meg på at jeg må høre md dere hva man fjerner sånn sminke med? Jeg har bare hatt sminke som går av med vann hittil - men nå må jeg vel ha ett eller annet? |
|
|
|
#126 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Vanlig ansiktsrens duger som bare det. Er det Glo Minerals foundation du har kjøpt deg? |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg kjøpte i.d. |
|
|
|
#128 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Anbefal meg en god foundation!Nå har de ID Mineral Foundation til 169 kr (inkl. porto) på www.strawberrynet.com |
|
|
|
|
|
#129 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en god foundation!Kan også anbefale mary kay! Signerer alt som står under her!
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
oppbevares tørt
Finner ikke jeg..... |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Hvilken farge er lysest? :likblek: Og må man ha concealer i tillegg for svarte ringer under øynene? :sliten&søvnløs: |
|
|
|
#133 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Prøv et starterset. Du bruker en ekstra pensel for å få "conceler". Startepakkene varierer i farge. Du trenger sikkert den med beige og medium beige. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg vil tro beige og medium beiga kan bli litt mørke til deg, Albertine. (Hvis jeg husker fargene dine riktig). Jeg bruker dem, jeg er ganske mørk. Se om du kan finne et salgssted i nærheten så du kan prøve fargene først. Hvis ikke ville jeg kanskje gått for det lyse settet. Det er samme guffa man bruker som concealer og foundation, det er bare forskjellige pensler man påfører med. Høres rart ut, men funker. |
|
|
|
#135 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg kikket på Fair og Fairly Light, ingen vits i å prøve å gjøre seg til med mørkere farger. Jeg vil bare få bort litt ujevnheter og bli litt jevnere, sjø. Tror kanskje jeg må prøve i parfymeri. |
|
|
|
#136 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Light er fin på de med helt lys hud. Jeg er nesten svarthåret og tar bittelitt sol om vinteren - og da kan jeg bruke beige. Har en rødhåret venninne som ikke pleier å bli brun, hun ser smashing ut i light. |
|
|
|
#137 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg har en foundation fra Chanel (husker ikke hva den heter), og den blir helt perfekt til meg når jeg blander den med bittelitt fuktighetskrem på fingertuppen. Da får jeg også justert fargen helt perfekt.
|
|
|
|
#138 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en god foundation!Hmm, jeg lurer på om jeg gjør det feil med den i.d. foundationen. Jeg synes resultatet blir akkurat det samme etter påføring
|
|
|
#139 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#140 |
|
oppbevares tørt
Sv: Anbefal meg en god foundation!Takk for link fruktflua! Tror light blir bra til meg. Men må vel kjøpe kost også da! |
|
|
|
![]() |
|
|