Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om krig, fred, politikk og sånn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-09, 19:46   #4
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om krig, fred, politikk og sånn

Jeg stemmer noe mer til venstre enn jeg ideologisk sett befinner meg, siden det er helt og fullt uaktuelt for meg å stemme på partier som kan finne på å inngå regjeringssamarbeid med satanyngelen i KrF. Det er en rent egoistisk greie som utelukkende går på homopolitikk - selvsentrert nok prioriterer jeg egen families rettigheter langt over f.eks bistandspolitikk (til tross for at dette engasjerer). Det gjør meg vel omtrent like politisk sympatisk som den jevne FrP-er med sin billig-bensin-til-meg-og-mine-retorikk.

Ideologisk ender jeg stort sett opp rundt sosialliberalismen, siden jeg rent instinktivt har en greie for personlige friheter og individers rett til å foreta egne vurderinger, samtidig som jeg er lite fan av den der "om din vurdering suger/du blir syk/whatever så må du bare ta konsekvensen av det og sulte i hjel ellerno´." Men screw ideologien og gi meg realpolitiek, liksom - det er neppe realistisk med et regjeringssamarbeid H/V/Ap/SV med det første.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.