Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ryanair

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 17:51   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det jeg mener er at når jeg skal til London så vil jeg helst lande på Stansted, fordi det er enklest i forhold til hvor jeg skal. Der er det bare Ryan Air som lander, og de vil jeg jo helst ikke fly med. På samme måte skjønner jeg at folk i Sandefjord-distriktet flyr med Ryan Air, Torp er jo mye mer sentralt for dem enn Gardermoen. Hadde Norwegian (eller SAS) flydd til disse flyplassene også, hadde kanskje flere valgt dem i stedet for Ryan Air.

SAS får ikke lov til å lande på mange av disse småflyplassene. Det legges ut anbud osv. og fordi SAS er et nettverks-flyselskap så skal det også være mulig å komme seg videre ut i verden til de flyplassene de flyr til, og da helst med en samarbeidspartner fra samme allianse. Slike problemstilllinger har ikke lavpris-selskapene. Dessuten er det ikke å legge skjul på at dersom man skal til London,så ønsker de aller fleste å lande på Heathrow eller Gatwick pga. reiseavstanden inntil London sentrum eller videreforbindelse til andre flyplasser omkring i verden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.