|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For sent for vinterferie?Kan jo kanskje anbefale et ikke så veldig dyrt all-inclusive-hotell som vi var godt fornøyd med, Bahia Principe Tenerife: http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-...ife-V0910.aspx |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ekvilist
|
Sv: For sent for vinterferie?De siste årene har vi reist med charter, men nå har jeg begynt å kikke litt på andre greier. Det å leie et stort flott hus med eget basseng eller en stor leilighet behøver ikke koste noe mer enn en tur med Ving til en knøtta-knøtt-leilighet med hybelkomfyr. Da går man selvsagt glipp av de norsk-svenske barnematglassene, underholdningen og sist men ikke minst VG og Se- og hør.
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: For sent for vinterferie?
Ååååå - jeg haaaaar sååååå lyst!
Leie bil er nono i Egypt forøvrig. Det er ikke anbefalt. Ta heller taxi. |
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: For sent for vinterferie?Eller bruk hotellets limousinservice. |
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Derfor har vi valgt, de gangene vi vil på charter, å velge steder som Spania nå når vi har snuppa er så liten at vi trenger store bilseter o.l. For da er det mye mer praktisk, synes vi, å leie egen bil for å komme seg vekk fra de små turistgrytene. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Det høres fint ut. Men akkurat på dette stedet så er man ikke i noen turistgryte - man er på utsiden. Også er det noe med sikkerhet og sånt, de er livredde for at det skal skje noe med turistene, så når man er på tur med buss så er det kolonnekjøring med vakthold i egen bil både foran og bak bussen og sånn. Man merker overhode ikke noe til det når man er der, men jeg vil tro de setter seg rimelig på bakbena om man prøver å gjøre noe de er redde for at skal være farlig ja. |
|
![]() |
|
|