Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

For sent for vinterferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 14:25   #41
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For sent for vinterferie?

Kan jo kanskje anbefale et ikke så veldig dyrt all-inclusive-hotell som vi var godt fornøyd med, Bahia Principe Tenerife: http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-...ife-V0910.aspx

Det er ikke av det aller nyeste, men servicen var upåklagelig, og jeg synes også maten var god. En bussjåfør som skulle frakte oss fra hotellet klarte å ødelegge vogna vår. Hotellet tok saken helt selv, ringte og ordnet med oss flere ganger etter vi hadde kommet hjem, og sørget for at vi fikk full erstatning kort tid i etterkant.

Vi liker også å leie bil når vi er på slik ferie. På Gran Canaria opplevde vi masse spennende på dagsturer rundt øya. Mye forskjellig natur og fine steder, og vi så ytterst få andre turister. Tok også en tur til Palma by, syntes det var fint der.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 14:33   #42
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De siste årene har vi reist med charter, men nå har jeg begynt å kikke litt på andre greier. Det å leie et stort flott hus med eget basseng eller en stor leilighet behøver ikke koste noe mer enn en tur med Ving til en knøtta-knøtt-leilighet med hybelkomfyr. Da går man selvsagt glipp av de norsk-svenske barnematglassene, underholdningen og sist men ikke minst VG og Se- og hør.

Gammel 28-07-09, 14:38   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

You sold me, SM. Når møtes vi? Den første lørdag, søndagen eller mandagen i vinterferien?

Ååååå - jeg haaaaar sååååå lyst!
:tvinger meg til å se på lommeboka:

Jeg kan ikke bestille noe enda ihvertfall. Ikke før i november tidligst. Men kan vi så skal jeg sjekke når dere er der før jeg bestiller.

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Kan jo kanskje anbefale et ikke så veldig dyrt all-inclusive-hotell som vi var godt fornøyd med, Bahia Principe Tenerife: http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-...ife-V0910.aspx

Det er ikke av det aller nyeste, men servicen var upåklagelig, og jeg synes også maten var god. En bussjåfør som skulle frakte oss fra hotellet klarte å ødelegge vogna vår. Hotellet tok saken helt selv, ringte og ordnet med oss flere ganger etter vi hadde kommet hjem, og sørget for at vi fikk full erstatning kort tid i etterkant.

Vi liker også å leie bil når vi er på slik ferie. På Gran Canaria opplevde vi masse spennende på dagsturer rundt øya. Mye forskjellig natur og fine steder, og vi så ytterst få andre turister. Tok også en tur til Palma by, syntes det var fint der.

Leie bil er nono i Egypt forøvrig. Det er ikke anbefalt. Ta heller taxi.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 14:39   #44
Slettet bruker
Passiv

Standard

Eller bruk hotellets limousinservice.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 14:58   #45
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Leie bil er nono i Egypt forøvrig. Det er ikke anbefalt. Ta heller taxi.

Derfor har vi valgt, de gangene vi vil på charter, å velge steder som Spania nå når vi har snuppa er så liten at vi trenger store bilseter o.l. For da er det mye mer praktisk, synes vi, å leie egen bil for å komme seg vekk fra de små turistgrytene.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 15:00   #46
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Derfor har vi valgt, de gangene vi vil på charter, å velge steder som Spania nå når vi har snuppa er så liten at vi trenger store bilseter o.l. For da er det mye mer praktisk, synes vi, å leie egen bil for å komme seg vekk fra de små turistgrytene.

Det høres fint ut. Men akkurat på dette stedet så er man ikke i noen turistgryte - man er på utsiden. Også er det noe med sikkerhet og sånt, de er livredde for at det skal skje noe med turistene, så når man er på tur med buss så er det kolonnekjøring med vakthold i egen bil både foran og bak bussen og sånn. Man merker overhode ikke noe til det når man er der, men jeg vil tro de setter seg rimelig på bakbena om man prøver å gjøre noe de er redde for at skal være farlig ja.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 15:01   #47
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi leier også bil. Hos doyouspain. Omtrent halve prisen av Avis, med mer inkludert i prisen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.