Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å ikke bruke solkrem i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-09, 19:55   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke solkrem i barnehagen

Dersom foreldrene ikke ønsker at barna skal smøres med solkrem så er jo dette deres valg. Jeg som ansatt i barnehage hadde ikke stilt spørsmålstegn ved dette, men spurt foreldrene om det var andre ting de ville vi skulle gjøre for å unngå at barna ble brent - som å ta på en tynn skjorte, eller liknende. Barn har uansett ikke godt av å løpe ute i stekende sol i timesvis uten pauser fra sola, så jeg kan ikke se at dette kan være vanskelig å forholde seg til.

Å kalle dette vanskjøtsel synes jeg er ett sterkt ord å bruke på ønsket om å ikke smøre inn barna med solkrem. Hvorfor synes du dette er så ille?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.