Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dette uhøflig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-07, 10:44   #1
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Er dette uhøflig?

Jeg syns det er uhøflig å komme på besøk julaften uten å tilby ei som er høygravid hjelp, for så sitte og strikke hele julaften.
Hun hadde tid til å spise da?

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 10:47   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns kanskje det er litt uhøflig,jeg da.

Gammel 03-01-07, 10:49   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Høres ut som om du har god grunn til å være litt sur.

Dersom den strikkende personen hadde vært min mamma så hadde jeg tålt det. Hun strikker overalt, på autopilot også på kino dersom hun har noe uten mønster. Noen ganger tenker jeg at hun gjør mer nytte for seg fordypet i et strikkeprosjekt til familien enn foran grytene...

Men hun er flink til å dekke pene bord så der hadde hun nok også kjent sin besøkelsestid.

Yngre, ferske strikkere hadde jeg også tålt i en sånn sammenheng. Kanskje litt urettferdig i og med at jeg ikke hadde sett like blidt på en som satt med nesa i ei bok/tegneserier/avis.

Jeg har ingenting i mot strikking under pakkeåpning, det kommer an på situasjonen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:35   #4
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Jeg syns det er uhøflig å komme på besøk julaften uten å tilby ei som er høygravid hjelp, for så sitte og strikke hele julaften.
Hun hadde tid til å spise da?

Enig med du

Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.