Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Enkel bursdagsmat for voksne

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-09, 16:12   #13
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkel bursdagsmat for voksne

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg tror jeg hadde blitt litt snurt om jeg hadde fått servert pølse med brød i burdag :sær: :liker det ikke:

Her serverest det som oftest rundstykker med godt pålegg i hver burdag og alle spiser det
Jeg bruker og og lage tortillas med ost,skinke ,paprika og agurk i. Og smørost med laks
Ungene elsker det .

Men klart er jo smak og behag

Her er det sjokoladekake og muffins som bruker å stå på menyen.
i 6 års dagen til turbo laget jeg 80 muffinser og alle ble borte

Lykke til

Det er derfor jeg lager denne tråden da. For jeg serverer ikke utelukkende pølse med brød til voksne.

Men når det er sagt, så er det en seksårsdag, så jeg syntes at den egentlig også kunne vært utelukkende på barnets premisser.

Hva legges i godt pålegg? Brie og roastbeef? Blir ikke det en litt merkelig kombo når barna får pølser?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.