|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordforråd og kunsten å ordlegge segMitt ordforråd er vel helt ok, ikke under snittet, men slett ikke sånn velutvikla heller. Min evne til å formulere meg muntlig er absolutt tilstede. (Det er også min evne til å bli misforstått og feiltolka da, men det handler nok like mye om den andre parten i samtalen også... og som du sier, kan lett korrigeres) Min evne til å formulere meg skriftlig sånn i skolesammenheng var ansett som god. Min evne til å forklare var ansett som velegnet til å hjelpe andre til å forstå.
![]() |
#2 |
Gjendekjeksfantast
|
![]() Sv: Ordforråd og kunsten å ordlegge seg
Hva pokker mener du med dette? Hæh? Du er neimen ikke snau!
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
Mener du om det er de samme personene som gjør begge deler? Det kan det sikkert være noe i - kanskje henger evnen til å forstå andres kommunikasjon sammen med evnen til å kommunisere selv. Det ville jo ikke være så merkelig, i så fall, siden det å kommunisere godt krever at man er i stand til å sette seg inn i hvordan mottageren tenker og resonnerer.
![]() |
#4 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordforråd og kunsten å ordlegge segJeg har et over gjennomsnittlig ordforråd, men er ganske god på å uttrykke meg slik at jeg blir direkte spektakulært misforstått.
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
Men misforstår du også ofte andre? :krever fullstendige data, takk:
![]() |
|
|