|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om innvandrere?
I enkelte land holder det nok ikke at norske kvinner bare dekker til knær og albuer altså... En kollega av meg pendler til Teheran og der er norske kvinner, på lik linje med iranske kvinner, nødt til å dekke seg til. Man gjør jo det, av respekt for kultur og ja, nettopp, religion. Tilpasning er viktig enten man er norsk i Iran, eller paksistansk i Norge.
Ja,hva er det for slags "greie"? Vi ba også alle barna i avdelingen til datteren min på barnebursdag nå sist, og kun de 3 muslimske barna hørte vi ikke noe fra. Kan de ikke bare si det da, at de ikke har lyst, eller ikke kan? Alle foreldrene til disse 3 barna snakker godt norsk og har absolutt forstått invitasjonen. Må innrømmea at jeg synes slik oppførsel er merkelig og uhøflig. Ikke fordi de er muslimske, men fordi det er uhøflig.
De aller fleste norske trygdemisbrukere bor i Norge. Som sagt, drittsekker er drittsekker uansett hvor de bor og hvor de kommer fra....
|
|
|