|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggene
Ja, da skjønner jeg. Men ville det ikke fungert sosialt ute på forumet også? Men mer oversiktlig? Jeg mener, de gangene jeg har sveipet gjennom bloggene så er det jo mye morsomt der. Rene fjaseinnlegg, med dertil fjas i svar-trådene under. Det kunne jo like gjerne vært forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
Jeg er ikke sikker - jeg synes forumet har blitt veldig stort, det er ofte litt tilfeldig hvilke delfora ting postes i, og det er (for meg) enklere å kikke innom de "faste bloggene" enn å gå på leting i forumet etter morsomme tråder, de dagene jeg ikke har tid til begge deler. Jeg vet at mange mener omvendt, og det er jo også mange som ikke bruker eller ønsker å bruke bloggene. Jeg tror vel helst at det også er naturlig - at noen gjør det ene og noen det andre, og at man dermed får mindre og mer oversiktlige grupperinger begge/alle steder enn om alle var i ett eneste stort underforum.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bloggene inneholder vel egentlig stort sett dette.
![]() |
|
|