|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg liker stranda best på vinteren.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen
Da blir det jo fryktelig lite man kan klage på, egentlig.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenLeddene mine elsker varmen, men resten av meg takler den ikke. Jeg blir sur og utilpasset. Ikke liker jeg å gå på stranda. Da må jeg jo sykle dit og det er varmt, og det fordrer lite klær og det liker jeg ikke. Jeg liker meg best i skyggen i egen hage med kjøleskap med is og vann i umiddelbar nærhet. Når det blir kveld begynner jeg å fungere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg slår også et slag for ac, vi har en diger stygg sak som bråker mer enn jeg liker, men ejg er ikke villig til å bytte den med noe i verden akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tøff
|
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg vet at man kan få kjøpt ac, men er aC til salgs? Og er aC egentlig cool nok til å avkjøle en hel leilighet på 65 kvm?
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen
Vi har en varmepumpe, av rimeligere type, oppe i 2.etg., og så lenge vi holder alt av dører og vinduer ut lukket, og åpner opp alle dører mellom alle rom, så funker den fint i hele huset på 170 kvm så lenge vi kjører på litt ekstra kjølig når vi ikke er i 2.etg. Det er noe med det å få ut luftfuktigeten og den klamme lufta, så gjør det ikke noe på samme måte at antall grader er litt varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg sitter i skyggen, klager og syter og har ac på soverommet!
![]() |
|
|