Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 22:18   #461
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ok, for jeg er 38,5 og det er ganske håpløst å finne riktig størrelse.

Kjenner til den, ja. :36,5: Tipper jeg kunne hatt 36 i dem du viser, ettersom de har åpen tå.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-06-09, 00:24   #462
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

sko til meg

tunikaer til meg

kjoler til meg

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-06-09, 10:50   #463
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Disse kjøpte jeg på dna på Storo-senteret, ......

De var stilige og jeg tror nesten jeg må innom der på vei hjem i dag! (Prøver å glemme at jeg kjøpte meg et par Doc Martens-ballerina i London i april....)

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 25-06-09, 10:56   #464
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

De var stilige og jeg tror nesten jeg må innom der på vei hjem i dag! (Prøver å glemme at jeg kjøpte meg et par Doc Martens-ballerina i London i april....)

April!? Det er jo leeeeenge siden.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-06-09, 22:42   #465
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg elsker salg! hvit bukse fra danske marc lauge, en hvit kortermet jakke fra ane mone, brun tynn lekker tunika fra danske minus. Denne kjolen fra Ilse Jacobse, i knallrosa med gule blomster og kortversjonen - til knærne

Sist redigert av m^2 : 25-06-09 kl 23:28.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 25-06-09, 22:43   #466
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde de den i Dragefarger også, M^2?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 25-06-09, 23:02   #467
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

kun rosa og gul
men de hadde mye annet fint da! ilse jacobsen-butikken på jessheim

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 25-06-09, 23:04   #468
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - vil ha den versjonen som er avbildet.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 25-06-09, 23:14   #469
Linn-Cecilie
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2009
Linn-Cecilie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Coola klær!

Linn-Cecilie er ikke aktiv  
Gammel 26-06-09, 07:22   #470
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule klær og lekkert smykke!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-06-09, 08:24   #471
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Lekkert smykke! Hvor er det kjøpt?

Gammel 26-06-09, 08:34   #472
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Lekkert smykke! Hvor er det kjøpt?

For meg ser det som om det er en del av den serien som heter "Hjerter". Jeg har også noe derfra, og de ligner.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 26-06-09, 08:38   #473
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

For meg ser det som om det er en del av den serien som heter "Hjerter". Jeg har også noe derfra, og de ligner.

Ja, det vet jeg, så det pga bildet.

Men, hvor får man kjøpt de?

Gammel 26-06-09, 09:39   #474
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

m^2: Kjempefine klær, salg der nå?

Gammel 26-06-09, 11:30   #475
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Salg der nå ja smykket er fra hjerter.no og kjøpt på ilse jacobsen butikken på jessheim. Kanskje det står noe på websiden om utsalssteder?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 26-06-09, 13:15   #476
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

hjerter.no

DER var det mye fint!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-06-09, 13:32   #477
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

April!? Det er jo leeeeenge siden.

Joa, men jeg har jo nesten ikke brukt dem! De gnager enda litt så det er nok derfor. Har ikke orket å ta "Prosjekt inngåingen av DM-sko" enda.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 27-06-09, 04:01   #478
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

jeg elsker salg! hvit bukse fra danske marc lauge, en hvit kortermet jakke fra ane mone, brun tynn lekker tunika fra danske minus. Denne kjolen fra Ilse Jacobse, i knallrosa med gule blomster og kortversjonen - til knærne

Ååååååh

Gammel 27-06-09, 08:26   #479
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Fra Rosemunde - salg på www.engulknapp.no

Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 27-06-09, 18:25   #480
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Til meg:

Den er litt lysere i virkeligheten.

Og sandaler til eldste og yngste. Mellomste arvet sandaler mens vi var og badet. Venninna mi oppdaget at sandalene til hennes yngste var for små og vips ble de med oss hjem.

I tillegg kjøpte vi gummibåt, lader til mobiltelefon, brødskjærer, campingstoler og pumpe.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.