Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blir du fort brun og tar du sol?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Soler du deg i solarium?
Jeg blir ikke veldig brun og soler meg i solarium 2 1,17%
Jeg blir ikke veldig brun og soler meg ikke i solarium 89 52,05%
Jeg blir lett brun og soler meg i solarium 21 12,28%
Jeg blir lett brun og soler meg ikke i solarium 59 34,50%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 19:21   #61
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg blir brun, men det tar litt tid. Jeg tar selvsagt ikke solarium.

Selvsagt? Hvorfor er det det?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:35   #62
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg blir ganske lett brun og soler meg ikke i solarium.

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:58   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir ikke brun, og livet mitt ble utrolig mye enklere da jeg sluttet å prøve. Nå gir jeg blanke, smører meg godt og holder meg i skyggen hvis det er mest behagelig.

Jeg tar ikke solarium.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 20:32   #64
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg blir veldig fort brun og er mykje ute i sola når den dukke opp. Tar så godt som aldri solarium. Jukset får eg med Dove.

Gammel 24-06-09, 20:35   #65
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir ikke lett brun, det tar litt tid før fargen sitter. Men når jeg først blir brun så blir jeg veldig brun og fargen sitter veldig lenge. Er halvt spansk, så mulig det er derfor det tar så lang tid før fargen sitter. Tar ikke solarium.

Gammel 24-06-09, 20:37   #66
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir fort brun og soler meg ikke i solarium.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 20:45   #67
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg blir fort brun og liker å sole meg.
Solarium tar jeg svært sjelden.

Gammel 24-06-09, 22:30   #68
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir fort brun.
Soler meg uhyre sjelden i solarium. Kan finne på å ta et par timer på våren.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 22:58   #69
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg blir relativt lett brun på armer og brystet, men leggene og føttene forblir hvite uansett. Solarium tok jeg sist i 1998,så det kan jeg ikke skryte på meg heller gitt.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 23:03   #70
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pleier å ta sol en gang eller to i mai. Såpass at jeg får litt farge på leggene.

Jeg får ganske fort farge.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 23:05   #71
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter at jeg startet å jobbe ute blir jeg mye fortere brun enn jeg ble tidligere. Tar ikke sol, det er så kjedelig. (Bare om jeg er trøtt og sliten og trenger en halvtime på øye).

Gammel 24-06-09, 23:14   #72
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har farge året rundt og får enda mer bare sola såvidt titter fram. Jeg har intet behov for å gjøre dette med vilje så jeg tar ikke solarium.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 02:55   #73
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir ganske fort brun hvis jeg gidder sole meg, men det gjør jeg sjelden. Solarium tar jeg aldri. Bruker heller selvbruningskrem, mye sunnere for huden.

Gammel 25-06-09, 09:43   #74
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir ikke brun.
Er lys og fregnete, fordelen med det er at fargen kommer fort da, ja rosafargen
Solarium hender det at jeg tar, men kanskje 3 ganger i året pga eksem. Men hjelpes, blir megarosa etter 8 minutter.

Gammel 25-06-09, 10:19   #75
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir ikke brun og jeg ligger ikke i solarium.
Egentlig er det litt dumt at det går for å være kjipt/"stygt" å være lys i huden.
Jeg prøver å fokusere på at det også er pent å være lys. Genene mine er sånn, får ikke gjort så mye med det. (Men ja, jeg synes det er litt flaut å alltid være den hviteste, så jeg må jobbe litt med å overbevise meg selv ).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 10:35   #76
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får grei farge på armene og på brystet i sola, men ellers er kroppen mer eller mindre hvit. Huden min blir fort solbrent dersom den ser sola for lenge. Flere år siden jeg tok solarium sist.

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers

Egentlig er det litt dumt at det går for å være kjipt/"stygt" å være lys i huden.
Jeg prøver å fokusere på at det også er pent å være lys. Genene mine er sånn, får ikke gjort så mye med det. (Men ja, jeg synes det er litt flaut å alltid være den hviteste, så jeg må jobbe litt med å overbevise meg selv

Enig. Jeg prøver å tenke at "jeg bare er sånn og dermed lev med det" men det er av og til vanskelig å overbevise meg selv.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 10:43   #77
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg prøver å fokusere på at det også er pent å være lys. Genene mine er sånn, får ikke gjort så mye med det. (Men ja, jeg synes det er litt flaut å alltid være den hviteste, så jeg må jobbe litt med å overbevise meg selv ).

Ja, det er direkte urettferdig. Ei venninne av meg var i Thailand en gang, og kunne fortelle at parallelt med at turistene lå og grillet seg, gikk Niveas whitening lotion unna som varmt hvetebrød i butikkene. Blant mange thailendere var det status å være så lys i huden som mulig. "Du ville vært dronning der nede, Elinblu," konkluderte min vennninne. Her hjemme er jeg jo bare mislykka. Jeg har oppriktig talt aldri sett noen som har så hvite legger som meg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 10:56   #78
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får soleksem bare jeg tenker på sola, så jeg soler meg aldri, hverken i solarium eller i sola.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 11:40   #79
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir relativt raskt brun... soler meg i solarium med jevne mellomrom - ikke for fargens skyld, men for eksemets.

Eksemet mitt er så og si fraværende når jeg soler meg - noe som er så deilig, slippe å klø seg i hjel, slippe å se ut som en "kjøttkake" i fjeset, slippe kortisonkremer osv... Har jeg tid er solen ute selvsagt best, men har jeg det tarvelt så tar jeg gjerne et kvarter i solboksen i ny og ne.

Bruker forøvrig faktor 15 (30 om jeg er på stranden) ute i solen da... selv om jeg blir raskt brun har jeg en tendens til å bli brent i sterk sol.

Gammel 25-06-09, 15:20   #80
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir fort brun og sjelden solbrent.

Jeg har tatt litt sol vinterstid før, men sjelden nå. Vet ikke helt hva jeg skal krysse på da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.