Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 14:37   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, men er det nødvendig? Eller er det bare så du skulle få ekstra oppmerksomhet om tråden din og sørge for at *alle* fikk med seg linken? Dessuten legger du ikke opp til diskusjon, kun kommentarer av typen "Ja, det er jævlig, Uff, så ekkelt å se han hengt" blablabla, yadayadayada.

Aha, så fordi *alle andre* gjør det så er det OK? Hvis *alle andre* hadde hoppet utfor en bro, hadde du også? Det er mye som er lett tilgjengelig på nett uten at det gjør det mer OK å se på/linke til/distribuere.

Ja nå ble du jo så mye bedre! Blir oppgitt over noen som tror dem er så mye bedre, men når det kommer til ett stykke så er det faktisk dem som er aller verst! Slik oppførsel kan du servere barna dine. Så ikke prat slik til meg!

Og den kommentaren din på prikken til meg, at du ikke kunne forvente noe annet av meg. Så er det jo fint at du plutselig kjenner meg 110 % pga ett innlegg!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.