|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sko som har vært utstillingsmodellHva ville du betalt for disse? Full pris? Eller hvor mye avslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellMen mindre de er skadet - full pris. Antageligvis har alle sko vært prøvd like mye, for dersom man har et annet par i samme størrelse, lar man ofte kunden prøve de i stedet.
![]() |
#3 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellOk. Så det er vanlig praksis å betale full pris da...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellDersom skoene bærer preg av slitasje/bruk ville jeg spurt om avslag, men det er nok ikke vanlig å tilby avslag fra butikken sin side. Man kan jo tenke seg hvor mange utstillingsmodeller man kan ha på et par som kommer i en bestilling på 12 par totalt, etterhvert som man selger unna størrelsene. Man kan ikke gi avslag helt uten videre.
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellHvis skoene ikke er like fine hadde jeg ikke betalt full pris, men regnet med rundt 100 kr avslag eller noe lignende, fotsopp hadde jeg ikke bekymret meg for alle sko blir jo prøvd, utstilling eller ikke!
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodell
Det kan man vel risikere å få med alle sko som har vært prøvd av fremmede? Alle bruker jo ikke utstillingsmodellstørrelser. Uansett, jeg hadde aldri vært bekymret for at det skulle være en overhengende fare for at jeg fikk fotsopp gjennom sko.
![]() |
#8 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodell
Fotsoppen var fortsatt en spøk. Jeg prøver fakisk sko i butikken jeg også, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellSånn er det når man utrtykker seg skriftlig. Ikke like lett hverken få frem eller forstå alle spøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodelljeg fikk 10% avslag for en par som den ene var utstillingsmodell og de var den siste par i min storrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellDet er sjeldent jeg ser at utstillingsmodeller selges billigere, men jeg vet om en butikk hvor det er eget stativ med utstillingsmodeller. Der er det ganske bra avslag. Jeg lurer på om det var 40 prosent på vinterskoene jeg kjøpte til eldstegutten vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellJeg har mottatt skoene og selv om det synes at de har vært prøvd mange ganger så vil jeg ha de. De var veldig gode! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellJeg fikk 400 kroner i avslag (fra 900 til 500) på et par sko der den ene hadde stått framme i butikken. Den hadde åpenbart blitt mye prøvd, for den var temmelig slarkete i skinnet, men jeg ble veldig overrasket over en så stor rabatt. Dette var ikke en kjedebutikk.
![]() |
![]() |
#16 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sko som har vært utstillingsmodellDisse er heller ikke fra en kjede tror jeg. De er fra lillevinkel(sko?).no |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|