Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko som har vært utstillingsmodell

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 10:23   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Sko som har vært utstillingsmodell

Hva ville du betalt for disse? Full pris? Eller hvor mye avslag?

Man kan jo risikere å få fotsopp på kjøpet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 10:25   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko som har vært utstillingsmodell

Men mindre de er skadet - full pris. Antageligvis har alle sko vært prøvd like mye, for dersom man har et annet par i samme størrelse, lar man ofte kunden prøve de i stedet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 10:26   #3
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Ok. Så det er vanlig praksis å betale full pris da...?
Dersom det syns inni skoene at de har vært mye prøvd da?

Gammel 22-06-09, 10:42   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dersom skoene bærer preg av slitasje/bruk ville jeg spurt om avslag, men det er nok ikke vanlig å tilby avslag fra butikken sin side. Man kan jo tenke seg hvor mange utstillingsmodeller man kan ha på et par som kommer i en bestilling på 12 par totalt, etterhvert som man selger unna størrelsene. Man kan ikke gi avslag helt uten videre.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 11:04   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis skoene ikke er like fine hadde jeg ikke betalt full pris, men regnet med rundt 100 kr avslag eller noe lignende, fotsopp hadde jeg ikke bekymret meg for alle sko blir jo prøvd, utstilling eller ikke!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 11:20   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Man kan jo risikere å få fotsopp på kjøpet.

Det kan man vel risikere å få med alle sko som har vært prøvd av fremmede? Alle bruker jo ikke utstillingsmodellstørrelser. Uansett, jeg hadde aldri vært bekymret for at det skulle være en overhengende fare for at jeg fikk fotsopp gjennom sko.

Er de synlig brukt og de ikke har andre par ville jeg bedt om avslag og hørt hva de tilbød. Eller, er de så synlig brukt ville jeg nok ikke kjøpt dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 11:47   #7
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

... fotsopp hadde jeg ikke bekymret meg for alle sko blir jo prøvd, utstilling eller ikke!

Fotsoppen var en spøk.

Gammel 22-06-09, 11:48   #8
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det kan man vel risikere å få med alle sko som har vært prøvd av fremmede? Alle bruker jo ikke utstillingsmodellstørrelser. Uansett, jeg hadde aldri vært bekymret for at det skulle være en overhengende fare for at jeg fikk fotsopp gjennom sko.

Er de synlig brukt og de ikke har andre par ville jeg bedt om avslag og hørt hva de tilbød. Eller, er de så synlig brukt ville jeg nok ikke kjøpt dem.

Fotsoppen var fortsatt en spøk. Jeg prøver fakisk sko i butikken jeg også, altså.

Gammel 22-06-09, 11:48   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja. Jeg tok visst ikke den.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 11:50   #10
Nå også i farger

Standard

Sånn er det når man utrtykker seg skriftlig. Ikke like lett hverken få frem eller forstå alle spøker.

Gammel 22-06-09, 11:55   #11
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åja. Jeg tok visst ikke den.

Du var absolutt ikke alene!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 21:07   #12
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

jeg fikk 10% avslag for en par som den ene var utstillingsmodell og de var den siste par i min storrelse.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 21:48   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sjeldent jeg ser at utstillingsmodeller selges billigere, men jeg vet om en butikk hvor det er eget stativ med utstillingsmodeller. Der er det ganske bra avslag. Jeg lurer på om det var 40 prosent på vinterskoene jeg kjøpte til eldstegutten vår.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 22:32   #14
Nå også i farger

Standard

Jeg har mottatt skoene og selv om det synes at de har vært prøvd mange ganger så vil jeg ha de. De var veldig gode!

Gammel 23-06-09, 22:58   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk 400 kroner i avslag (fra 900 til 500) på et par sko der den ene hadde stått framme i butikken. Den hadde åpenbart blitt mye prøvd, for den var temmelig slarkete i skinnet, men jeg ble veldig overrasket over en så stor rabatt. Dette var ikke en kjedebutikk.

Gammel 23-06-09, 23:26   #16
Nå også i farger

Standard

Disse er heller ikke fra en kjede tror jeg. De er fra lillevinkel(sko?).no

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.