|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Unger i bryllupDa vi giftet oss var eldstegutten var 10 måneder. Han var med i kirken (på armen til tante, farmor og mormor) og til fotografen. En venninne av min mor passet ham hjemme hos min mor på kvelden, og min mor kom hjem og sov der og tok anvar for ham om morgenen.
|
|
|
#22 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unger i bryllupMine to var med til langt på natt de. Vi plasserte prinsen ved siden av mormoren hans og prinsessa ved siden av en som pleide å være barnevakt under middagen. Vi spurte dem på forhånd om det var greit og det var det. Ungene fikk wienerpølser i lompe. Det elsker dem. Det var meningen at noen skulle ta dem med hjem om de ble for trøtte, men det skjedde ikke. De var i strålende humør til vi dro på brudesuite kl 12. De danset og hadde det superfestlig. Vi hadde mange som lånte huset vårt om natten og de passet dem.
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008) Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid! Sist redigert av Lucifer : 22-06-09 kl 01:01. Årsak: Glemte alderen |
|
|
|
![]() |
|
|