Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Karakterisering av rødgrønne ministre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 23:51   #21
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Karakterisering av rødgrønne ministre

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg er vel en av de få her på forumet som hater MORA til Giske intenst.

Jeg nøyer meg med å hate Trond. Han er ved siden Lars Sponheim og Per Sandberg de mest uspiselige politikerne jeg vet om.

:min politikerforakt kjenner ingen partigrenser:

Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 23:54   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, IKKE ditche Sponheimen!!!

Gammel 21-06-09, 23:55   #23
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg nøyer meg med å hate Trond. Han er ved siden Lars Sponheim og Per Sandberg de mest uspiselige politikerne jeg vet om.

:min politikerforakt kjenner ingen partigrenser:

Hvem har du sansen for/ev misliker minst? Og hvorfor? Kun fordi jeg er nysgjerrig.

Gammel 21-06-09, 23:59   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hey, IKKE ditche Sponheimen!!!

Hehe. Jeg har stor sympati og sammenfallende meninger med Venstre, men Sponheim, i stuntemodus, er litt tung å svelge altså.

Jeg tror Ben (og Teo?) og jeg må få sparket i gang RF- Realistisk Folkeparti som vi har snakket om i mange år.

Gammel 21-06-09, 23:59   #25
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så full av politikerforakt, at det egentlig er litt rart at jeg har partiboken i orden.

Gammel 22-06-09, 00:14   #26
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hvem har du sansen for/ev misliker minst? Og hvorfor? Kun fordi jeg er nysgjerrig.

For tiden er det ytterst få politikere jeg virkelig setter pris på (om noen). Kommer i farten ikke på noen. Jeg likte Jan Petersen og Sigbjørn Johnsen veldig godt. Jeg tror noe av grunnen til at likte nettopp disse, er at de fremsto som ærlige og ryddige, men fremfor alt at de var nærmest frie for politiske skuespillerifakter. Jan Tore Sanner er kriminell på dette området, og er en het kandidat til å rykke opp ved siden av Giske, Sponheim og Sandberg.

Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 00:17   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker egentlig Strøm-Erichsen veldig godt, sånn bortsett fra at hun nok ikke alltid vet hva som foregår nede på jorden.
Hun er ikke så aller verst som forsvarsminister, i grunnen. Noen oppslag har det blitt, men hun har vel strengt tatt ikke gjort de helt store brølerne, tror jeg?

Gammel 22-06-09, 00:24   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mislikte Giske sterkt da han ble kulturminister, men etterhvert har jeg fått respekt for hva han faktisk har greid å få til for kultursektoren. Jeg er skrekkelig redd for valget til høsten.

Jeg syns det er dårlig med kompetanse i alle partiene, det er ikke akkurat noe som kun kjennetegner de rød-grønne. Krf er jo virkelig inkompetente. At Svartstad Haugland ble kulturminister i sin tid er intet mindre enn skandaløst. Hun hadde virkelig ikke en klinkekule med kulturkunnskap.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 00:26   #29
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg liker egentlig Strøm-Erichsen veldig godt, sånn bortsett fra at hun nok ikke alltid vet hva som foregår nede på jorden.
Hun er ikke så aller verst som forsvarsminister, i grunnen. Noen oppslag har det blitt, men hun har vel strengt tatt ikke gjort de helt store brølerne, tror jeg?

Definitivt ingen tabbeminister, men jeg synes hun fremstår som litt vaklende nå og da. En grå mus som ikke vekker noen følelser verken den eller andre veien.

Sist redigert av Nebbia : 22-06-09 kl 00:48.
  Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 00:47   #30
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

@Nebbia: Hun er jo durkdreven, og vil aldri begå de helt store tabbene tror jeg. Og jeg tror også at det er årsaken til at det var hun som fikk den posten hun fikk; mtp. på forgjengerens mange sprell.

Det norske forsvaret har det jo langt bedre med Krohn Devold på tur fra hytte til hytte enn som forsvarsminister.

Gammel 22-06-09, 00:51   #31
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og jeg tror også at det er årsaken til at det var hun som fikk den posten hun fikk; mtp. på forgjengerens mange sprell.

Mange forsvarsministre som har gjort mye rart. Det første jeg kom på da jeg leste kommentaren din, var Jørgen Kosmos lyse dress.

Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 01:03   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på tilstelning der den lyse dressen ikke en gang var det verste ved fremtoningen hans!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.