Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-09, 22:12   #421
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg vet. Men jeg må tenke litt praktisk også føler jeg, når jeg kjøper sko til 1000 kr... for det er ganske mye for meg.
Svart kan jeg jo bruke til jul og alt.

Ja, men de er jjo fantastiske å gå i da. Lurer veldig på de i akkurat den fargen selv. Passer til utrolig mye nå på sommeren, men sort er også veldig anvendelig!
Fasongen på de var også veldig fin.

Gammel 19-06-09, 22:22   #422
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Kbs?

http://www.kbs.no/
antar jeg?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 20-06-09, 00:14   #423
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er veldig gode Å GÅ I!
Sålene er sånn myk gummi. Så det passer litt slitne føtter og vond rygg feks

Og de varer lenge. Jeg sliter sko som om jeg skulle fått betaling for det, men el nat-skoene mine som er snart 3 år gamle ser like fine ut!

Gammel 20-06-09, 09:02   #424
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guniss, de der må beholde i hvitt.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 20-06-09, 11:16   #425
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Guniss, de der må beholde i hvitt.

Skal bytte de til sort idag.
Jeg bruker minimalt med hvite sko, det vet jeg. Så jeg må la fornuften seire litt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-06-09, 13:09   #426
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal bytte de til sort idag.
Jeg bruker minimalt med hvite sko, det vet jeg. Så jeg må la fornuften seire litt.

Don't DOOO it! :siste nødskrik:

Storm er ikke aktiv  
Gammel 20-06-09, 14:12   #427
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Salg på Vrimmel og de andre butikkene i samme gruppe i Bergen nå (30-50%). Har ønsket meg denne lenge så nå ble det endelig en slik på meg:

Kjøpte også et skjørt og en capri fra Staff. I det siste har jeg også kjøpt et par andre ting fra Odd Molly. Er visst blitt litt hekta jeg og, men holder meg unna de aller mest glorete tingene derfra da...er ikke alt derfra jeg liker hvertfall. Denne sitter mye bedre på meg enn på modellen:

Og denne var litt stor til meg, på en annen måte enn den er for stor til denne modellen... Er det bare meg som synes at modellen som de ofte bruker til Odd Molly klærne rett og slett ikke passer i mange av klærne? Beklager, men jeg tror puppene hennes er litt for små til å kle en del av tingene 100%.

Gammel 20-06-09, 18:05   #428
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Wix: Så fine klær du har kjøpt, jeg har kjolen og den er kjempeherlig.

Gammel 20-06-09, 18:20   #429
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jakke til meg fra Bergans, t-skjorte i tynn ull og softshelljakke fra McKinsey til lillegutt på salg på sportshuset. Og nye sykkehjelmer på salg - hans var for liten, min var knekt (!).

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 20-06-09, 18:26   #430
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Og denne var litt stor til meg, på en annen måte enn den er for stor til denne modellen... Er det bare meg som synes at modellen som de ofte bruker til Odd Molly klærne rett og slett ikke passer i mange av klærne? Beklager, men jeg tror puppene hennes er litt for små til å kle en del av tingene 100%.

Og så er hun ikke høygravid. Jeg skjønner at jeg med mine skrantne fordeler må styre unna Odd Molly i enda større grad enn jeg allerede gjør.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-06-09, 19:27   #431
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Salg på Netteline fyllte posen med hvit Ilse Jacobsen regnfrakk, hvitt langt skjørt fra Ilse og Bruuns BAzar skjorte/bluse. Finner ikke bilder av noen av tingene....

Mexx fyllte posen med en sort jeans, hvot basic genser og en sjøgrønn pologenser.

Gammel 20-06-09, 20:00   #432
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og så er hun ikke høygravid. Jeg skjønner at jeg med mine skrantne fordeler må styre unna Odd Molly i enda større grad enn jeg allerede gjør.

Hva, mener du at man bør være høygravid for å kle klærne? Jeg tror ikke man skal ha for store pupper heller i en del av disse plaggene da, men jeg tror en bør være mellom C og E (hvis en har skikkelig tilpassede BHer). Men dette er jo selvsagt forskjellig fra plagg til plagg da, mange ting, feks jakker og skjørt og enkelte overdeler er det jo større slingringsmonn.

Gammel 20-06-09, 20:30   #433
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva, mener du at man bør være høygravid for å kle klærne? Jeg tror ikke man skal ha for store pupper heller i en del av disse plaggene da, men jeg tror en bør være mellom C og E (hvis en har skikkelig tilpassede BHer).

Nei da, men hvis man skal fylle ut klærne - den hvite der, f.eks., er det jo en fordel å være gravid. (Jeg bare fjaser nå, altså, siden du snakket om pupper som ikke fylte ut. ) :langt unna C-E:

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-06-09, 21:04   #434
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Nei da, men hvis man skal fylle ut klærne - den hvite der, f.eks., er det jo en fordel å være gravid. (Jeg bare fjaser nå, altså, siden du snakket om pupper som ikke fylte ut. ) :langt unna C-E:

Åja, sånn fylle ut ja. Men jeg syns ikke man trenger å fylle ut hele magen for at den toppen skal være fin altså. Håper jeg.

Gammel 20-06-09, 21:24   #435
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Eksamenspresang fra sambo!

Platåsandaler i skinn fra "See by Chloé" Disse blir fine både til fest og hverdag. Fargen er litt mindre bronze i virkeligheten enn på bildet

Gammel 20-06-09, 22:57   #436
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Eksamenspresang fra sambo!

Platåsandaler i skinn fra "See by Chloé" Disse blir fine både til fest og hverdag. Fargen er litt mindre bronze i virkeligheten enn på bildet

Å, fytti, de var rå!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 21-06-09, 02:54   #437
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Hva, mener du at man bør være høygravid for å kle klærne? Jeg tror ikke man skal ha for store pupper heller i en del av disse plaggene da, men jeg tror en bør være mellom C og E (hvis en har skikkelig tilpassede BHer). Men dette er jo selvsagt forskjellig fra plagg til plagg da, mange ting, feks jakker og skjørt og enkelte overdeler er det jo større slingringsmonn.

Man bør absolutt fylle ut den øverste delen for å ikke se ut som man er halvveis i et svangerskap, det gjelder i hvert fall for mange av plaggene. Puppene bør i hvert fall stikke lenger ut enn magen, og det skal faktisk noe til hvis man har A eller B-cup og har født et barn eller to. Har jeg hørt. Har man store pupper løfter de på en måte plagget slik at de ikke blir liggende inntil mageflesket og fremheve det som om man skulle være stolt av sin lille 3-månederskul.

Gammel 21-06-09, 12:25   #438
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Det slo meg plutselig - er dette en nattkjole egentlig? Jeg tenkte det skulle være en topp. Det heter "temptation long tank" og så står det at den passer sammen med shortslignende ting i silke. Her er et annet bilde av en modell som kler den bedre:

Gammel 21-06-09, 12:51   #439
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Toppen var utrolig mye finere på modell nr 2! Enig i at den vanlig Odd Molly-modellen ikke kler alle plaggene - hun ser litt "pjusk" ut. Dessuten ser det ut som at mange av plaggene er ustrøket på modellen.

Jeg er spent på høstplaggene fra Odd Molly - har lyst på en lang jakke av et eller annet slag nemlig

Gammel 22-06-09, 09:38   #440
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

For første gang på lenge har jeg handlet til meg selv.

Ellos har salg, gitt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.