Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-09, 12:44   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?

Jeg skal ut med jobben. Show og middag.
Jeg skal ha på skjørt, men valgene for fottøy er kompliserte - jeg trenger hjelp.

1) støveletter. Ser pent ut, er gode å gå i, men det er jo juni... Det er kanskje ikke greit eller?
2) Sandaler. Passer til skjørtet og er gode å gå i, men man kan kanskje ikke gå i sandaler på byen en kveld? (Det er sorte helt flate sandaler med snøring oppover ankelen)
3) Pensko. Ser pent ut, passer til skjørtet og anledningen, men vondt, vondt, vondt å gå med. Alle de andre er menn med gode sko og de går gjerne fort.

Noen med peil?

Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 12:51   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?

Jeg ville gått for sandaler. Støvletter blir for varmt, pensko som er vonde å gå i, suger.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 12:57   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sandaler. Aller helst ville jeg nok gått for et par pensko, som er gode og gå i, med lave heler og kanskje rem over vristen. Men det har du kanskje ikke?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 13:34   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har vanlige småsko som er lave med rem over vristen, men de er litt rocka - fra rieker. Passer fint til jeans, men kanskje ikke til pent skjørt.

Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 13:35   #5
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sandaler, absolutt.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:14   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Da er det lagt ned innsats her....
Kan man ha hvit skjorte med korte ermer og vest utenpå? (Vesten er sort)

For da kan jeg ha de sorte penbuksene - og de behagelige skoene.

Jeg må ha sort vest utenpå blusen, så ikke den sorte bh'en synes gjennom hvitt blusestoff. :ligger etter med hvitvasken:

Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:15   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det ble ikke sandaler heller, for da jeg prøvde i speilet så det ut som om jeg hadde Tykke Legger. Vanligvis gjør ikke det meg noe, men i dag vil jeg ikke ha det.

Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:23   #8
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville nok gått for sandaler av alternative du ramser opp. Hva med bilder av antrekket?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:26   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Rekker ikke, skal dra om en halv time... Men det blir penbukse tror jeg. Hvis jeg ikke skifter igjen.

Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:27   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, all den tid det er meldt torden og lyn og regn og sånn tror jeg til og med støvletter er kosher.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:29   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Penbukse blir bra! Ha det gøy!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:30   #12
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Torden, lyn og regn? Neida, ikke på yr.no i hvert fall.

Kos deg smilefjes! Uansett skotøy!

Gammel 19-06-09, 14:35   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg blitt feilinformert!?!

Gammel 19-06-09, 14:37   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er blitt lurt, aC!

Jeg har nok gått for pensko sånn optimalt sett - men sandaler er vel helt ok om det er en deilig sommerkveld. *sitter med skjørt, strømpebukse og støvletter i 6 grader*

Gammel 19-06-09, 14:37   #15
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Har jeg blitt feilinformert!?!

Hoder bør rulle!

Du holdt på å sende smilefjes av gårde i gummistøvler og regntøy, og det midt i solskinnet. Alvorlig sak.

Gammel 19-06-09, 14:44   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

De ringte inn oppmøte en time tidligere. Nå... MANNFOLK!!!!!

Jaja - jeg tok penskoene til slutt jeg - det ble utrolig mye penere. Minn meg på i morgen at det var mitt eget valg når jeg klager på gnagsår.

Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:45   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det tordner her forresten. Er det ikke torden i byen?

Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:47   #18
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nokså svarte skyer her nå, og det blåser.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 14:51   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hah. Menneskene mine på Rådhusplassen hadde nemlig fått beskjed om hurra-meg-rundt-vær.

:håper på torden for å redde ansikt:

Gammel 19-06-09, 15:09   #20
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Tordner her på jobb ja

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.