Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 23:07   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?

Nasj, vi er sikkert ikke nødt, men jeg klarer ikke gå glipp av noe.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:49   #2
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nasj, vi er sikkert ikke nødt, men jeg klarer ikke gå glipp av noe.

Trengte jeg å svare på denne tråden når 007 allerede har sagt det jeg ville si? Nei. Klarte jeg å la være? Nei. Og det sier vel det meste om meg og hva jeg gjør i juni mnd (og hele året ellers forøvrig)!

Gammel 16-06-09, 23:55   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Trengte jeg å svare på denne tråden når 007 allerede har sagt det jeg ville si? Nei. Klarte jeg å la være? Nei. Og det sier vel det meste om meg og hva jeg gjør i juni mnd (og hele året ellers forøvrig)!

Svarer på tråder?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 00:04   #4
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Svarer på tråder?

Stemmer!

Gammel 17-06-09, 08:36   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde det vært fullt opp ville vi ha prioriert barna.

Men jeg synes ikke vi har så mye å gjøre i juni. Det har vært avslutning med skoleklassen og så har det vært en helg med fotballcup. Jeg vet ikke om det blir noe sommeravslutning med barnehagen. Mannens jobb har sommeravslutning for ansatte med familie og der har vi meldt oss på.

Men mulig jeg ville ha følt det annerledes om ikke barnas aktiviteter var slutt i skiftet mai/juni.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 08:41   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det er så mye... foreløbig har vi såpass små unger at det ikke er enormt mange fritidsaktiviteter, vi har ingen problemer med å henge med i svingene før sommeren. Før jul er det hakket verre. Vi prioriterer arrangementer i barnehage og skole høyt, vi vet det betyr mye for barna at vi er der. Det er ikke alltid vi har tid til å gå begge, men en av oss får alltid vært med. Og vi prioriterer det meste av det andre vi blir invitert til, som sagt er det fullt ut overkommelig for oss.

Hvis vi opplevde det som stressende, ville vi kuttet ut noe, vi orker ikke at hverdagen blir et stress. Men skoleavslutninger ville nok ikke vært det vi kuttet først.

Gammel 17-06-09, 08:47   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Synes ikke det er så veldig mye mer i juni enn resten av året jeg da. To ekstra skoleavslutninger, og det takler vi.
Uansett prioriterer vi det barna skal være med på.
Og vi får til det vi voksne har lyst til også hvis det er noe vi har veldig lyst til å gjøre.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 08:57   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns faktisk juni er stress jeg, selv om vi prøver å være selektive med hva vi er med på.

Avslutninger på skolen må vi ha med oss, samme med barnehagen. Ungene har øvd inn forestilling, og jeg ville synes det var veldig kjipt av oss å droppe ut av det. I år havner 2 av tingene på samme dag. I tillegg til dette er det fotballtureringer, og har man meldt på barna på fritidsaktiviteter - så er man forpliktet til å være med. Det er både kamper som skal ses på, og dugnadsvakter. Jeg kan ikke si at jeg syns det er greit å sende ungen på kamp uten at en av foreldrene er med og heier.
Dette sammenfaller med at jobben min har den mest hektiske perioden akkurat i juni, det er ikke noe jeg kan velge bort, dessverre. Så det sjongleres så godt det lar seg gjøre mellom aktiviteter, avslutninger, overtid osv. Jeg kan ikke si at husarbeid har noe høy prioritet hos oss i juni, for å si det sånn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.