Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff av frivillighet: Å hjelpe folk som skal flytte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 22:23   #61
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off av frivillighet: Å hjelpe folk som skal flytte

Jeg har spurt om hjelp, jeg har fått hjelp, og jeg har hjulpet til sjøl. Jeg kan ikke bære, men jeg er god på glass og silkepapir. Og så er Pelen kanskje den sterkeste (og snilleste!) jeg vet.

Gammel 16-06-09, 22:29   #62
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn off av frivillighet: Å hjelpe folk som skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi hjelper de nærmeste når de skal flytte, det være seg venner eller familie. Det er de samme vi kan spørre om vi skal flytte.

Samme her, og hvor ofte flytter man?

Gammel 16-06-09, 23:17   #63
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff av frivillighet: Å hjelpe folk som skal flytte

Ja, vi spør. Og ja, vi hjelper.

Gammel 17-06-09, 09:02   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Så sant jeg har mulighet hjelper jeg med glede. Og jeg blir veldig glad for hjelp av familie/venner når vi skal flytte også. Til nå har vi fått hjelp av familie (bortsett fra at mannen til Iset hjalp oss å flytte en seng fra garasjen og inn i bilen en gang), men alle er visst på ferie når vi skal flytte 1. august.

Ikke vi. Men så spørs det om vi kan bruke masse penger på å kjøre bort til dere, vi er vel så skrapa når ferien er over at vi må leve på nudler. Hadde dere bodd på rette siden hadde det ikke vært et spørsmål engang, men vi ser. Kanskje jeg og krystall kan ta en tur bort.

Gammel 17-06-09, 09:07   #65
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Selvfølgelig hjelper en til der en har mulighet til det!

Gammel 17-06-09, 12:48   #66
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har notert alle i Bergensområde som påstår de hjelper til.
Dere kan vente dere en melding rundt 14-15. juli.

Jeg skulle så gjerne, det vet du. Men flytte midt i ferien da. Jeg kan være med på å pakke opp etterpå.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 12:49   #67
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi spør ikke, og vi tilbyr heller ikke. Blir vi spurt hjelper vi mer enn gjerne til. :lat:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 12:58   #68
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi spør ikke, og vi tilbyr heller ikke. Blir vi spurt hjelper vi mer enn gjerne til. :lat:

Høres vel litt ut som oss. Dvs. hadde vi blitt spurt hadde nok mannen dratt. Han er sånn. Ikke jeg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 14:18   #69
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vi nyter godt av venner og familie både til flytting og annet. Samtidig tilbyr vi oss å hjelpe når vi ser muligheten for å yte tilbake. Det er ikke alltid bare bæringa man trenger hjelp til. I fjor hjalp jeg ei venninne med å pakke ned, mens lillebror sov i mei-tai på magen, vi har fått hjelp til å vaske ut og til barnevakt - og hjulpet til med både bæring og utvask.

Selv om jeg har dradd gravid-trikset to ganger nå, så finnes det arbeid for sånne også.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.